1 5.R1 Which of these sentences are true about the London Eye? Decide in pairs. 1 It is a bicycle wheel. 2 It is in London. 3 It is made of steel 4 It is 32 metres from the top to the bottom. 5 It has got 50 capsules.
2 She has won alot of competions3 We have watched two films today
2 She has won alot of competions3 We have watched two films today4 What times have you gone there?
2 She has won alot of competions3 We have watched two films today4 What times have you gone there?5 I have sent 100 texts this week
2 She has won alot of competions3 We have watched two films today4 What times have you gone there?5 I have sent 100 texts this week6 How many peple has he invited to the circus?
This lesson plan for teachers of teenagers at level B1 explores the theme of festivals. Students will read about different festivals and invent an exciting new one.
Introduction
This is an integrated skills lesson, in which students will discuss festivals in their countries/ their favourite festivals. They will then work in groups of 3-4 to read and complete comprehension questions on different texts describing the reasons behind and the customs practised in four different festivals from different parts of the world. They will then share the information about their festival and discuss which one they would like to attend and why. Finally they will work together to invent and describe an imaginary festival to celebrate a calendar event such as the middle of winter, the first day of autumn, etc.
Перевод на русский язык:
Этот план урока для учителей подростков на уровне B1 исследует тему фестивалей. Студенты будут читать о разных фестивалях и изобретать новый увлекательный.
Введение
Это комплексный урок навыков, на котором студенты обсудят фестивали в своих странах / любимые фестивали. Затем они будут работать в группах по 3-4 человека, чтобы прочитать и ответить на вопросы на понимание различных текстов, описывающих причины и обычаи, практикуемые на четырех разных фестивалях из разных частей мира. Затем они поделятся информацией о своем фестивале и обсудят, какой из них они хотели бы посетить и почему. Наконец, они будут работать вместе, чтобы изобрести и описать воображаемый праздник, чтобы отметить такое календарное событие, как середина зимы, первый день осени и т. д.
2 She has won alot of competions
2 She has won alot of competions3 We have watched two films today
2 She has won alot of competions3 We have watched two films today4 What times have you gone there?
2 She has won alot of competions3 We have watched two films today4 What times have you gone there?5 I have sent 100 texts this week
2 She has won alot of competions3 We have watched two films today4 What times have you gone there?5 I have sent 100 texts this week6 How many peple has he invited to the circus?
Объяснение:
надеюсь
This lesson plan for teachers of teenagers at level B1 explores the theme of festivals. Students will read about different festivals and invent an exciting new one.
Introduction
This is an integrated skills lesson, in which students will discuss festivals in their countries/ their favourite festivals. They will then work in groups of 3-4 to read and complete comprehension questions on different texts describing the reasons behind and the customs practised in four different festivals from different parts of the world. They will then share the information about their festival and discuss which one they would like to attend and why. Finally they will work together to invent and describe an imaginary festival to celebrate a calendar event such as the middle of winter, the first day of autumn, etc.
Перевод на русский язык:
Этот план урока для учителей подростков на уровне B1 исследует тему фестивалей. Студенты будут читать о разных фестивалях и изобретать новый увлекательный.
Введение
Это комплексный урок навыков, на котором студенты обсудят фестивали в своих странах / любимые фестивали. Затем они будут работать в группах по 3-4 человека, чтобы прочитать и ответить на вопросы на понимание различных текстов, описывающих причины и обычаи, практикуемые на четырех разных фестивалях из разных частей мира. Затем они поделятся информацией о своем фестивале и обсудят, какой из них они хотели бы посетить и почему. Наконец, они будут работать вместе, чтобы изобрести и описать воображаемый праздник, чтобы отметить такое календарное событие, как середина зимы, первый день осени и т. д.