В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
айсу20
айсу20
04.12.2021 00:00 •  Английский язык

1. распределите слова по колонкам согласно правилу чтения гласных: fork, pen, bag, nine, speed, rose, girl, six, my, pen

Показать ответ
Ответ:
moni9
moni9
05.04.2023 07:51

В последние годы научные и технологические разработки кардинально изменили жизнь на нашей планете, а также наши взгляды на себя как на отдельных людей в обществе и на Вселенную. В целом, сегодня наука и техника тесно связаны. Многие современные технологии, такие как ядерная энергетика и космические полеты зависят от науки и применения научных знаний и принципов. Каждое продвижение в чистой науке создает новые возможности для разработки новых использования вещей в повседневной жизни. В свою очередь, технология предоставляет науке новые и более точные инструменты для ее исследования и исследования.

«Технология» относится к тому, как люди используют открытия, чтобы удовлетворить потребности и желания, изменить окружающую среду, улучшить свою жизнь. На протяжении всей истории человечества мужчины и женщины изобретали инструменты, машины, материалы и методы, чтобы облегчить их жизнь. 4 Конечно, когда мы говорим о технологиях сегодня, мы смотрим на это в гораздо более узком смысле. Как правило, мы имеем в виду промышленную технологию или технологию, которая началась около 200 лет назад с разработки машин с приводом от двигателя, роста фабричной системы и массового производства товаров, которые создали основу для нашего современного общества. Сегодня мы часто говорим, что живем в век науки и технология 51 По оценкам, 90% всех ученых, которые когда-либо жили, были живы и активны в 1970 году. Эта возросшая научная деятельность принесла новые идентификаторы, процессы и изобретения во все возрастающем количестве. Научная революция, которая началась в 16 веке впервые наука и технология начали работать вместе. Таким образом, Галило, который сделал революционные открытия в области астрономии и физики, также построил улучшенный телескоп и запатентовал систему подъема воды. Однако только в 19-м веке технологии действительно основывались на науке, и изобретатели начали опираться на опыт ученые Например, Томас Эдисон построил ранние эксперименты Фарадея и Генри в его изобретении первой практической системы электрического освещения. Так же и Эдисон продолжал свои исследования, пока не нашел углеродную нить для электрической лампочки в исследовательской лаборатории. Это было первое настоящее современное технологическое исследование. В каком-то смысле история науки и техники - это история всего человечества.

ВОПРОСЫ:

1. Какую роль сыграло научно-техническое развитие в жизни человека?

2. Что доказывает, что наука и технология тесно связаны сегодня?

3. К чему относится термин технология? 4. Что означает термин промышленные технологии?

5. Как оценивается научная деятельность 1970-х годов?

6. Когда наука и технология начали работать вместе?

p.s. А теперь напряги свои извилины и ответь сам = половине задания.

0,0(0 оценок)
Ответ:
missiszador
missiszador
07.01.2022 12:49

ответ: Написал

Объяснение:

Excellence in customer service is the objective of all organisations wishing to be successful. However, there is often a gap between customer expectations and management perceptions of customer expectations. Organisations often fail to get close to their customers and correctly read their expectations. Customers expect certain things when they walk into a business, and those with the highest level of service will know how to identify those expectations and meet them to the customer’s satisfaction.

However, this process is not as easy as it sounds – customer expectations are a dynamic feature that ebbs and flows regularly in accordance with a wide range of factors. However, when expectations are not met by the performance of your customer service representatives, customer dissatisfaction is the result. Customer Expectations + Service Performance = Customer Satisfaction The quality of your customer service is almost wholly determined by your ability to meet your customer expectations. You can have the greatest service team, but if your customers perceive their needs are not being met, your service reputation suffers.

By the same token, companies that don’t spend much time worrying about customer service – but manage to meet customer expectations consistently – are perceived as offering good customer service. Service quality is largely determined by customer’s perception, which is why meeting customer expectations is an essential part of the process. Identifying Customer Expectations Because customer expectations are an ever-evolving process, it can be very challenging to know precisely what those expectations might be.

The best course of action is to take the question directly to your customer base through a variety of customer service research techniques. Have customer’s complete surveys about your products and service. Provide incentive for them to complete that survey, such as entry into a drawing for an enticing prize. Next time you see a customer, ask if his expectations of your business are being met. If not, find out why and what you can do to make your service better. Common Expectations to Consider Some of the most common and basic expectations customers have for most businesses included: • Fast, efficient and accurate service

High quality products at a competitive price • Friendly, helpful service staff to provide information and answer questions • Prompt responses to their inquiries, whether online, by phone or in person • Sufficient stock to meet their needs without long waits • A trained staff that can handle their questions without referring them on • A clean facility or easy to navigate website All of these expectations comprise the minimum of what your top-notch service should look like. Additional expectations may arise from your customer research, which you can address on an individual basis. Benefits of Meeting Expectations

 

When you are able to accurately identify and adequately meet your customers’ expectations, your customer service reputation will automatically be enhanced. Some of the benefits of meeting your customers’ expectations include: • Customers that transform from first-time visitors to loyal clients • Increased sales as customers feel more comfortable doing business with you • More referrals from satisfied customers who bring in additional business by word of mouth There is no doubt that adequately meeting customer expectations is an essential part of a robust customer service department.

By accurately identifying those expectations, and meeting or exceeding them consistently, your company is likely to enjoy happier customers and a healthier bottom line. Other reasons for customer service problems include:not listening to or collecting information from customers * poor, or no, focus on the actual design of processes to turn identified customer needs into products and services * gaps between what the organisation intends to produce for its customers and what its systems do actually produce * gaps between what the system is intended to deliver for customers and what it actually does deliver * cost constraints, or failure to set and meet realistic performance standards, which affect what the organisation can actually deliver * poor staff attitudes, training levels and working materials * gaps between what salespeople promise and the actual service or product quality The Voice of the Customer (VOC) is a process that ensures the customer’s voice is deployed throughout a product’s or service’s design, production, marketing, delivery, and after-sales service.

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота