В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География

1 the tribe is famous for/by its customs.
2 the sad news came like/as a shock.
3 the yurt was full of/with children.
4 she was tired after/between her long walk.
5 people lived very differently on/in the past.
6 he loved his friend as/like a brother.​

Показать ответ
Ответ:
kirushaaa
kirushaaa
26.11.2021 23:51

1. have written

2. had written

3. had read

Объяснение:

совершенное время. Оно обозначает действие, которое совершается до определенного времени в или до начала другого действия (события) в

Можно сказать, что Past Perfect — это аналог Present Perfect, только для Если в Present Perfect действие совершилось к настоящему моменту, то в Past Perfect — к некоторому моменту в

Для Past Perfect характерно использование наречий already, yet, ever, never, как и для Present Perfect. Эти наречия показывают, какое действие произошло раньше, а значит, для какого действия необходимо использовать Past Perfect.

0,0(0 оценок)
Ответ:
Масяня878
Масяня878
14.06.2020 11:09

Advertising plays a very important part in modern merchandising. The manufacturers tell the public about their new products and the stores tell the public about what products they have at what prices. Advertisements can be seen in newspapers, magazines, and on

television every day of the week. Many more advertisements are sent to customers’

homes. Today the average American adult is assaulted by a minimum of 560 advertising messages a day.

Advertising is impersonal, usually paid communication intended to inform,

educate, persuade, and remind. Advertising is a sophisticated form of communication

that must work with other marketing tools and business elements to be

successful.

Advertising must be interruptive — that is, it must make you stop thumbing through

the newspaper or thinking about your day long enough to read or hear the ad.

Advertising must also be credible, unique, and memorable in order to provide.

And finally, assuming the actual advertising is built upon a solid positioning

strategy, enough money must be spent to work a media schedule for ad frequency, the most important element for ad memorability.

Я. правда, постаралась, но не торопись принимать мой ответ как праввильный. Не гарантирую 100 процентную правильность

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота