1)They couldn’t use the phone because the SIM card (remove)
2)Scientists say their research (not complete) for another five years at least.
3)I’ve moved into my cousin’s flat because my flat (decorate) at the moment.
4)If we win the quiz again next week, we (win) it ten weeks in anrow.
5)When we arrived at the zoo, the elephants (feed), so we watched.
Начнём с первого задания, хоть оно уже вроде решёно.
2. Pete and Paul are sad today. [Надеюсь, что это опечатка, но всё же: an - артикль!]
4. Imogen and Robin are 15 years old.
5. I am in Argentina now. [Не забываем писать 'I' (я) с заглавной буквы!]
II.1. My favourite football team isn't Arsenal.
2. Pete and Paul aren't sad today.
3. My English teacher isn't from England.
4. Imogen and Robin aren't 15 years old.
5. I'm not in Argentina now.
6. She isn't very old.
Как образовывать отрицательные предложения с глаголом 'to be'?I >> am not ('m not)
You, we, they >> are not (aren't)
He, she, it >> is not (isn't)
III.Possesive adjective - притяжательное местоимение (мой, твой, их, её, его, его, наш, ваш).
I - my; You - your; He - his; She - her; It - its; We - our; They - their
Объяснение:
пишешь про свой друг(-подруга)
1)Что ему(-ей) нравится
2)Что он(-а) может
3)в чем он(-а) хорош(-а)
4)Его любимый
Вот пример:
1)He (-She) likes... (reading ,cooking,dancing,swimming и т.д)
2)He(-she) can... (play-football,basketball,volleyball и т.д)или вместо play можешь что-то другое написать.
3)He's (-she's) good at... (math,science,geography,biology,chemistry и т.д)
4)His (-her) favourite... (Например любимый цвет или еда,песня,урок и т.д)
Если напишешь про любимый цвет:
Her/his favourite colour is... (brown,black,yellow,red и т.д)
Если про предмет (урок):
Her/His favourite subject is.. (math,geography и т.д)
Наверное все понятно:)