1) Заверши предложения,вставив в них is,am или are They in Paris
I a pupil
Missy my cat
2) Заверши предложения,вставив a или an там, где это необходимо
Betty can see orangee. It is big orange
It is ant. It is funny ant. They are ants
I can see turtles
3) Распредели слова в три строчки в зависимости от чтения окончания существительных
(birches,trees,chicks,bells,boxes,ants
[s]
[z]
[непонятная буква похожая на Р и z]
1) Заверши предложения,вставив в них is,am или are
They are in Paris
I am a pupil
Missy is my cat
2) Заверши предложения,вставив a или an там, где это необходимо
Betty can see an orange. It is a big orange
It is an ant. It is a funny ant. They are ants.
I can see turtles
3) Распредели слова в три строчки в зависимости от чтения окончания существительных
(birches,trees,chicks,bells,boxes,ants
[s] chicks, ants
[z] trees, bells,
[iz] boxes, birches
They are in Paris
I am a pupil
Missy is my cat
2) Заверши предложения,вставив a или an там, где это необходимо
Betty can see an orangee. It is a big orange
It is an ant. It is a funny ant. They are ants
I can see a turtles
3) Распредели слова в три строчки в зависимости от чтения окончания существительных
(birches,trees,chicks,bells,boxes,ants
[s] ants,bells,trees,chiks
[z] boxes.birches,