2 Beth is going to the Greek Islands next summer. Look at the chart. Complete the conversation. A Where are you going on holiday next summer, Beth? B (1) I'm going to the Greek islands. A How (2) to travel there? B I'm going by train and boat. A Where (3) to stay? B I (4) in a taverna. A How long (5) to stay? B For a week. A And what (6) to do? B I (7) relax, and I (8) swim and read. Please help
I do English Ex twice a week. My friend writes his homework in the afternoon as a rule. My sister is doing her h.w now.The baby is sleeping.The baby always sleeps after dinner.What are you reading now?What books do you read for your literature lessons? What does your mother usually read for lunch ? Is she cooking a cke now?Are you seeing that man over there ? — Which man? The man in the brown jacket? — No, I m talking about the man who wears the blue shirt . O that man ! -Do you know him:? No I Don t think so -I don t know him either.
The shopping center is a center for the entire family, a place of pleasant shopping, meetings, entertainment and recreation. Everyone can find here the coveted purchase or activity to taste. Each part of the shopping center has its thematic focus. In order to attract the maximum flow of visitors in the Dream Town will feature the most popular brand in the middle price segment. Торговый центр это центр для всей семьи, место приятного шопинга, встреч, развлечений и отдыха. Каждый сможет найти здесь желанную покупку или занятие по вкусу. Каждая из частей торгово-развлекательного центра имеет свое тематическое направление. Для привлечения максимального потока посетителей в Dream Town будут представлены наиболее популярные торговьые марки в среднем ценовом сегменте.
Торговый центр это центр для всей семьи, место приятного шопинга, встреч, развлечений и отдыха. Каждый сможет найти здесь желанную покупку или занятие по вкусу. Каждая из частей торгово-развлекательного центра имеет свое тематическое направление. Для привлечения максимального потока посетителей в Dream Town будут представлены наиболее популярные торговьые марки в среднем ценовом сегменте.