2. Open the brackets. Put the verbs into the correct form.
1. Which of your class (to make) draw-
ings in this book last week?
2. Why you (to get up) so early?
3. You (to see) Janet on your way to
school tomorrow morning?
4. What time your class usually (to have)
a meal at school?
5. Why Tony often (not to use) his dic-
tionary at the English lessons?
6. Andy (to have) an English class last
Monday?
7. What words you (to write down) in
your vocabulary book now?
8. Whom Celina (to see) on her way to
school last Saturday?
2. emblem
3. diversity
4. ancient
5. bravery
6. reflects
7. anthem
8. scared
9. lyrics
Вроде все верно. Не смотрите на ник, ради прикола сделала (на самом деле, идей тогда не было)
Объяснение:
Перевод:
1. Дети с нетерпением ждут праздников.
2. Белоголовый орлан - герб США.
3. разнообразие, такое как пол, раса и культура. среди студентов включает различия в областях
4. В древности люди верили, что Земля плоская.
5. Его храбрость должна быть примером для всех нас.
6. Его внешний вид отражает его характер.
7. Мы встаем со своих мест, когда играет гимн.
8. Миргуль призналась, что очень испугалась
9. Он напевает мелодию, но не помнит лирику
There is some portrait on the wall. – На стене висит какой-то портрет.
The boys broke some windows in the house. – Мальчики разбили несколько окон в доме.
Would you like some beer? – Хочешь немного пива? (предложение)
Give me, please, some juice. – Дай мне немного сока.
Объяснение:
Any vegetable is useful for your health. – Любой овощ полезен для твоего здоровья.
Any girl wants to get married. – Всякая девушка хочет выйти замуж.
You can catch any of these buses. – Ты можешь сесть на любой из этих автобусов.