3 Write a word, number or short phrase to answer each question. 1 What time does Lizzie's alarm clock ring? 2 What time does Lizzie get to school in the morning? 3 How long does each lesson last? 4 What time does the morning break finish? 5 When is lunch? 6 What time does the photography club start? 7 How many times a week does Lizzie play football? 8 What time does Lizzie go home? 9 On which day does Lizzie have a dance class in the evening? 10 What time does Lizzie go to bed?
Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.
Как говориться в одной русской пословице, не имей сто рублей, а имей сто друзей. Когда есть у человека друзья, то это очень хорошо. Одному человеку очень плохо. Для каждого человека очень важно, чтобы у него были друзья. Но сколько может быть друзей? На самом деле может быть много знакомых, а настоящих друзей мало.
Особенно хорошо, если есть лучший друг. Что значит лучший? Это тот друг, который всегда поймет, не оставит в беде и Именно такого человека нужно ценить и уважать. Но еще очень важно оценивать и себя. Иногда стоит задумываться о том, являюсь ли я хорошим другом, что я готов и могу сделать для своего лучшего друга. Не стоит требовать от других, нужно требовать от себя.
Нужно сначала самому стать лучшим другом для кого-то. И тогда точно появиться лучший друг. Как относится человек к остальным людям, так и к нему будут относиться.
Лучший друг не осудит, а поддержит и плохому точно не научит. Лучший друг появляется только через некоторое время, когда многое пройдено и пережито. Настоящие друзья познаются в беде. Но что может разрушить дружбу, так это деньги. Поэтому не стоит совмещать дружбу и деньги.
Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.
Как говориться в одной русской пословице, не имей сто рублей, а имей сто друзей. Когда есть у человека друзья, то это очень хорошо. Одному человеку очень плохо. Для каждого человека очень важно, чтобы у него были друзья. Но сколько может быть друзей? На самом деле может быть много знакомых, а настоящих друзей мало.
Особенно хорошо, если есть лучший друг. Что значит лучший? Это тот друг, который всегда поймет, не оставит в беде и Именно такого человека нужно ценить и уважать. Но еще очень важно оценивать и себя. Иногда стоит задумываться о том, являюсь ли я хорошим другом, что я готов и могу сделать для своего лучшего друга. Не стоит требовать от других, нужно требовать от себя.
Нужно сначала самому стать лучшим другом для кого-то. И тогда точно появиться лучший друг. Как относится человек к остальным людям, так и к нему будут относиться.
Лучший друг не осудит, а поддержит и плохому точно не научит. Лучший друг появляется только через некоторое время, когда многое пройдено и пережито. Настоящие друзья познаются в беде. Но что может разрушить дружбу, так это деньги. Поэтому не стоит совмещать дружбу и деньги.