Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.
...Вчера у моей сестры было день рождение. Я сделал (не видно дальше) любимое. Всем понравилось это...
...Кто лучше всех готовит в твоей семье? (Дальше не видно) делает? Что твои родители думают о твоей еде, которую ты готовишь?
Напиши сообщение Полли и ответь на её 3 вопроса.
Напиши 100-120 слов.
Помни правила букво-писания
Объяснение :
Просто напиши, кто у тебя готовит лучше всех и ответь на все остальные вопросы. Если не полностью понятно, кинешь вторую версию с этой фоткой, где уже более понятно, что да где.
Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.
Перевод всего этого :
От : Полли@mail.uk
Отправить к : Русский-друг@oge.ru
Предмет (или тема) : Готовка.
...Вчера у моей сестры было день рождение. Я сделал (не видно дальше) любимое. Всем понравилось это...
...Кто лучше всех готовит в твоей семье? (Дальше не видно) делает? Что твои родители думают о твоей еде, которую ты готовишь?
Напиши сообщение Полли и ответь на её 3 вопроса.
Напиши 100-120 слов.
Помни правила букво-писания
Объяснение :
Просто напиши, кто у тебя готовит лучше всех и ответь на все остальные вопросы. Если не полностью понятно, кинешь вторую версию с этой фоткой, где уже более понятно, что да где.