В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
Nikol3001
Nikol3001
23.08.2022 22:40 •  Английский язык

Английский язык для 5 класс

Показать ответ
Ответ:
аза101
аза101
16.03.2021 22:03

1 Bullied children can feel rejected and isolated

2 Everyone can work together

to develop anti-bullying school environment

3 Proactive strategies are used

to prevent bullying from occurring in the first place

4 Videos, lectures and written

material can be used to engage students in

discussions about bullying

5 Children can be empowered to make better decisions (сразу говорю тут я не очень уверена)

6 The goal of reactive strategies

is to defuse the situation quickly and easily to keep children safe

7 The situation could be made

worse if children encouraged fight back

How do you think it

would feel to be bullied?

Children who are bullied can often feel rejected and isolated and this can

their emotional well-being as adults, too

How can we prevent and deal with

bullying in schools?

One of the most effective ways to reduce bullying in schools is to involve the

whole school.

Material can be included in the curriculum, especially in the PSHE

classroom, by using videos, lectures and written material to engage students in

discussions about bullying, They can encourage healthier attitudes towards

others, change students' about what is and isn't acceptable, and leach

students to make better decisions.

Reactive strategies aim to defuse the situation quickly and easily to keep children safe. Children

shouldn't be encouraged to fight back, as the situation could be aggravated or a child could be seriously hurt.

0,0(0 оценок)
Ответ:

1. «Больше всего люблю ток-шоу и сериалы».  2. «Запретить рекламу алкоголя».  3. «Рекламы никуда не денутся.  Как еще мы узнаем о покупках », 4.« Мои друзья только что посмотрели новую телепрограмму ».  5. «Никто не имеет права говорить людям, что им можно и что нельзя покупать».  6. «Рекламные ролики могут быть креативными и информативными».  7. «Необходимо шире рекламировать более здоровую пищу».  8. «Вчера целый день смотрел BBC1».  9. «Из-за рекламы нам часто приходится покупать то, что нам не нужно».

Объяснение:

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота