В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География

Choose one of the cards and make a dialogue. Give your own points of view on topic, ask questions to get needed information, justify you position and answer your partner’s questions. Выберите одну из тем и составьте диалог. Напишите его.

Card 1. Discuss with your partner the topic “Why do we need neighbours?”. The following questions will help you to organize your talk

a. How do you think neighbours can help each other?

b. Have you ever asked to borrow something from your neighbor?

c. What kinds of problem do people sometimes have with their neighbours?

d. Would you lend something expensive to your neighbor?

Card 2. Discuss with your partner the topic “How well do you know your neighbours?”. The following questions will help you to organize your talk.

a. How well do you know the people who live next door to you?

b. How often do you see them?

c. Do your neighbours have meetings?

d. Do your neighbours have special days to get together?

Card 3. Discuss with your partner the topic “What kind of transport do you prefer?”. The following questions will help you to organize your talk.

a. Which is your favorite means of private transport? Why?

b. Which is your favorite kind of public transport? Why?

c. Do you feel safe when you use public transport?

d. Do you feel safe when you use private transport?

Card 4. Discuss with your partner the topic “How do you usually travel?”. The following questions will help you to organize your talk.

a. How do you usually get to school?

b. Do you have a bicycle? If you have, how often do you ride it?

c. Do you think that more cycle lanes are needed in your own town or city?

d. What transport do you think we’ll be using in 50 years?

Показать ответ
Ответ:
kkatya322
kkatya322
12.05.2020 19:50
После уроков миссис миллер объявил, "rosemont планирует иметь открытый дом. все мамы и папы могут посетить школу. 2 каждый класс  будет демонстрировать свою лучшую работу, и дети будут в каждой комнате - они будут отвечать на вопросы. 3 другие будут развлекать родителей. для маленьких детская группа выступит ритмы, пятый - и шестое - грейдеры будут делать народные танцы в гимназии, и седьмой - и восьмое - грейдеры даст печенье и кофе в научном зале. некоторые из детей будет поставить спектакль. один из eighth- девочек класса будет прочитать вслух. и младшие дети будут действовать и танцевать в пантомиме ''.
0,0(0 оценок)
Ответ:
sashamissmalevozgk56
sashamissmalevozgk56
21.12.2021 05:02

They found their dog,but they didn't find their lunch.

-What did your teacher say about your homework?

-Oh,she liked my answer.

-Did you have a good trip in Italy?

- Yes,we saw a lot and had a good trip (вот только в реале так лучше не отвечать в разговоре - два раза have a good trip не очень приветствуется)But all our bags went to Spain(но логичнее было бы flew,так как они улетели все таки) .

Did you like the food in Italy?

Yes,I liked it a lot. I ate lots of spaghetti.But I knew it was so difficult (но фраза нелогичная,можно сказать- But you know,it was so difficult)

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота