Fill in the passive in the appropriate tense then justify its use:
(animals / shouldn't / feed)
(Hamlet / write / Shakespeare)
(just / tell / the bad news)
(dinner / serve)
(the building / destroy / fire)
(juice / make / from orange)
(the room / not tidy / yet)
(a bomb / place / stadion yersteday)
(the jewellery / steal)
2. dog's new kennel, smiths' car, bird's nest, those men's umbrellas
3. this engineer's works are very interesting. engineer's - имя существительное, s является показателем притяжательного падежа имени существительного, works - имя существительное, s является признаком множественного числа имени существительного, перевод предложения - работа этого инженера очень интересные.
my cousin plays guitar very well. перевод - мой племянник играет на гитаре очень хорошо. plays - глагол, s является показателем 3-го лица единственного числа глагола,
all girls like flowers - пперевод всем девушкам нравятся цветы. flowers - имя существительное, s является показателем множественного числа имени существительного, girls - имя существительное, s является показателем множественного числа имени существительного
Today teenagers in Russia almost do not differ from teenagers in other countries.
They wear similar clothes, have similar habits, many of them like fast food, although they know that it is wrong to eat a lot of burgers and potato crisps and drink a lot of fizzy drinks like Coca Cola.
Most teenagers rarely play football in the yard, go to the river or lake. They read few books and watch endless TV shows . Today every teenager has a smartphone and accounts in social networks. Boys and girls spend too much time on the Internet, and many of them don't like school. Those who like studying try not to show it.