В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
Darya789
Darya789
03.03.2022 06:55 •  Английский язык

Используйте конструкцию It is … that, It is… who в следующих предложениях:

1. This new medicine is prescribed for ulcer.

2. The patient’s urinalysis indicated some kidney trouble.

3. Our district doctor made the diagnosis of pneumonia and my mother to a hospital.

4. After the flu I had a heart complication.

5. A dirty syringe may cause an infection.

Показать ответ
Ответ:
Gold1121
Gold1121
08.08.2020 16:57
Когда Петр и Потерянные Мальчики слышали Крюк кричать, они выпрыгивали из воды и начали борьбу с пиратами. Джон, Майкл и потерянные мальчики сражались с Smee и Старки, но Петр пошел искать Крючок. Они нашли друг друга на скале. Петр поднялся одной стороны, а Крючок поднялся другой стороне. Вверху, Вэнь их Андес потянулся за то, чтобы подтянуть их, они обняли друг друга"с оружием в руках!
Петр хотел, чтобы figh Крюк, но он видел, что Крючок был ниже на рок, чем на него. Петр хотел, чтобы быть справедливым, поэтому он старался Крюк к вершине скалы. Но прежде, чем Питер мог вытащить Крючок, Крючок упал обратно в воду. 
0,0(0 оценок)
Ответ:
ViktoriaAlex666
ViktoriaAlex666
09.04.2023 23:21

among the problems i encountered during my practicum as a teacher-trainee was time management. i always organize my lesson plans, allot time for each activity but once their on stage, i feel time slips and i realize that the session is over and i have not finished all the things i planned for yet!

  according to the readings i did on the issue, they all agree that the teacher should reflect on the things that may waste his time; i.e. the teacher has to see where his time leaks! examples of these, are draw from my own experience:

  instead of spending too much time explaining to students why not assigning them tasks where they can work actively and thus, be an essential part of the learning? you can interfere only when you feel that there is no other resort for them to understand the teaching point. this way, you will cover all the things you planned for as long as you proceed in the task.

when planning your lesson, apply the smart procedure: set specific objectives; measurable; achievable; realistic & time bound. that is, have clear objectives about your lesson that you can measure at the end of the session. to reach these objectives, they should be achievable meaning challenging but not defeating tasks; realistic meaning that you can really attain them without being too ambitious & finally time bound: you set a time limit for each stage of your lesson.

может быть такой текст сгодится. 

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота