Oleg helps Nina. Marina helps Natasha.
Sveta lives in Smolensk.
Ivan lives in Dmitrov.
The fox lives in the zoo.
The cat likes fish.
The dog lives in the house.
The man sees the mouse.
Mum takes the box.
Tom reads texts.
The dog takes the stick.
The rabbit lives in the box.
The pupil sings well.
is friend skis well.
is friend skates well.
-
Поместите глаголы в скобки
Незаконный прием наркотиков (рост) примерно в 60 раз в России за последние 10 лет. Управление по борьбе с незаконными оборотами наркотиков (чтобы добиться успеха) в этом году перехватило 35 тонн различных наркотиков на сумму 30 миллионов долларов. Годовой оборот незаконных операций с наркотиками (должен достигнуть) 170 - 200 миллионов долларов в год. Львиная доля наркотиков (в будущем) поступает от российских торговцев людьми, которые часто хорошо вооружены, чтобы защитить свои «ценности». Один из восьми наркоторговцев, арестованных в этом году (за ношение) какого-либо оружия. Большая часть наркотиков ввозится контрабандой в страну (для производства) в Центральной Азии, при этом 70 процентов опия поступает из Афганистана. Черный рынок, который недавно (должен начаться), предлагает колумбийский кокаин, потребляемый в основном «элитной молодежью» и высокооплачиваемыми людьми. Опрос показывает, что каждый десятый старшеклассник хотя бы раз (попробовал) наркотики, хотя официальное количество наркоманов, которые (на учете) в государственных поликлиниках (не менять) десятилетиями
Объяснение:
Вот надеюсь
Programme Menu
Education
Programme
Education
Every child has the right to learn.
A smiling young student holds a small chalkboard in a classroom in Côte d’Ivoire.
UNICEF/UN0149769/Dejongh
On any given school day, over 1 billion children around the world head to class.
More children and adolescents today are enrolled in pre-primary, primary and secondary education than ever before. Yet, for many of them, schooling does not lead to learning.
A lack of trained teachers, inadequate learning materials, makeshift classes and poor sanitation facilities make learning difficult for many children. Others come to school too hungry, sick or exhausted from work or household tasks to benefit from their lessons.
The consequences are grave: An estimated 617 million children and adolescents around the world are unable to reach minimum proficiency levels in reading and mathematics – even though two thirds of them are in school.
This learning crisis is the greatest global challenge to preparing children and adolescents for life, work and active citizenship.