Open the brackets using the verbs in Present, Past, Future Simple; Present, Past Continuous; Present, Past Perfect. 1. We (to go) to school every day. 2. Nick (to do) his homework by 7 p. m. yesterday. 3. Dan (to help) his Dad tomorrow? 4. We (to bring) a lot of berries from the wood. Now we'|| make jam. 5. Look! Jane (to swim) across the river. 6. What you (to do) at six o`clock yesterday? 7. You ever (to see) the Pyramids? | (to go) to France two years ago. 9. When Nick (to come) home yesterday, his Mum (to cook) dinner in the kitchen. 8. 10. When I (to go) to school yesterday, I suddenly (to remember) that I (to forget) my English text book at home. 11. My friend (to like) pies. He (to eat) pies every day. When I (to meet) him in the street yesterday, he (to eat) a tasty apple pie. He (to tell) me that he (to buy) that pie at the corner of the street. Look at my friend now! He (to eat) a pie again.
Ето был самый шумный город на земле.там люди никогда не говорили,они кричали.самый шумный человек был молодой принц.он был очень маленьким мальчиком,только восемь(лет),но он мог нашуметь больше чем взрослый человек.
Его любимой игрой было забраться на лесницу с банками и швырять их вниз с большим шумом.В один день он сказал королю: Я хочу услышать самый громкий звук на земле на мой день рождения. Королю понравилась идея: Было бы хорошо услышать миллионы людей вскрикивать с днём Рожденья моему сыну.День пришёл и два милиарда человек собрались в их публичных местах для сбора.Они посмотрели с волнением (возбуждением)на часы.Юнный принц ждал самый громкий звук,смотря на тысячи ???.Все замолчали чтобы услышать всех кричать.
Странно но принц показался счастливым.Он в первый раз услышал пение плиц и шёпот ветра в листьях
не ну щёто ядрённое они должны были закурить