Прочитайте приведённый ниже текст. Преобразуйте слова, напечатанные заглавными буквами после пропусков, номерами 1-9, так, чтобы они грамматически соответствовали содержанию текста. Заполните пропуски полученными словами. Каждый пропуск соответствует отдельному заданию 1-9.
Task 1
Fried chicken, potatoes, beer, mineral water, ice cream, pancakes, vegetable soup, fish, chips, green peas, goulash, DUMPLINGS ??? (не знаю что это, возможно имеются ввиду пельмени), carrots, rice, pasta, wine, tomatoes, orange juice.
Task 2
Drinks: beer, mineral water, wine, orange juice
Desserts: pancakes, ice cream
Side dishes: goulash, fish
Main meals: fried chicken, vegetable soup, dumplings, pasta
Starter: cheaps, potatoes, green peas, carrots, rice, tomatoes.
Task 3.
Lemon - sour
Donuts - sweet, yummy
Burton - spicy
Task 4
Was, don't know, do, is, is getting, is getting, rain, have, doing, want, doesn't go, is working, play, isn't.
Hi class! These are your new classmates. Their names are Christina and Joe. Christina loves creating interesting papier mache masks and painting them. She sometimes slowly does an exercise because of the fact that she is immersed in her thoughts. Joe has a good sense of humor and loves neat costumes.
They went to our school because of the work of their parents.
Father Joe works as an interior designer and will soon decorate our class room. Mother Christina works in the museum and we can also see the statues and exhibits there.
--
Привет класс! Это твои новые одноклассники. Их зовут Кристина и Джо. Кристина любит создавать интересные маски из папье-маше и рисовать их. Иногда она медленно делает упражнение из-за того, что она погружена в свои мысли. Джо имеет хорошее чувство юмора и любит аккуратные костюмы.
Они пошли в нашу школу из-за работы своих родителей.
Отец Джо работает дизайнером интерьеров и скоро украсит нашу классную комнату. Мать Кристина работает в музее, и мы также можем увидеть статуи и экспонаты там.