Read the short summary of the text about Ann and fill in one word. Ann’s favourite “thing” is a puppy. Of course, she understands that her is not a at all. He is her best . She takes him for a walk and plays games with him. She was so when he fell ill. But he got well and now he is . She is pleased to have a puppy!
1. Who will have hard before his examinations? Before what Nick will have hard? When Nick will have hard? What Nick will have before his examinations? 2. Who will grow vegetables near the river next year? What the collective farmers will grow near the river next year? Where the collective farmers will grow vegetables next year? When the collective farmers will grow vegetables? 3. Who did find Kate's book in the garden yesterday? Whose brother did fins Kate's book yesterday? What did Kates's brother find in the garden yesterday? Where did Kate's brother find her book yesterday? When did Kate's brother find her book in the garden?
Многие девушки здесь принимают участие в театре моды "Грация". Это их любимый школьный кружок. Сюда они приходят после уроков,дабы узнать о дизайне одежды и её пошиве. Начиная с разработки дизайна,они заканчивают показом готовых платьев. Сложно поверить,что шедевры,представленные на показах,созданы школьницами; в последнее время они были в центре внимания не столько из-за практической,сколько из-за школьно-проектной работы. Национальные костюмы,как и вся одежда,призвана защищать от погодных условий и должна выглядеть приятно. Однако у всей одежды есть и социальная функция. Они показывают людям роль носящего её человека в обществе,его социальный статус так же,как возраст и семейное положение. Не все истинные факты об отдельных деталях и элементах костюма известны сегодня. Проект о русском национальном костюме,выполненный учениками,носил название "Традиции этнических мотивов в русских национальных костюмах". В себя он включал несколько женских костюмов из разных слоёв общества. На презентации были представлены красочные костюмы и традиционные русские музыкальные инструменты,такие как балалайка. Благодаря таким школьным проектам многие из нас имеют шанс увидеть национальные костюмы -- не только один из наиболее ценных памятников общественной истории,но и один из богатейших ресурсов для изучения этноса и его связи с нацией.
Before what Nick will have hard?
When Nick will have hard?
What Nick will have before his examinations?
2. Who will grow vegetables near the river next year?
What the collective farmers will grow near the river next year?
Where the collective farmers will grow vegetables next year?
When the collective farmers will grow vegetables?
3. Who did find Kate's book in the garden yesterday?
Whose brother did fins Kate's book yesterday?
What did Kates's brother find in the garden yesterday?
Where did Kate's brother find her book yesterday?
When did Kate's brother find her book in the garden?