Тоже ни кому не расказывал,здесь можно.В сёравно меня ни кто не знает.Работаю я в подвале,у себя дома,ну такая маленькая лабаратория.Так вот чтобы поднятся на верх нужно снизу выключить свет и идти по коридору потом по лестнице на верх,без света.Темень полная,короче нащупываю руками что бы не вьебаться,а сам боюсь,очень боюсь.И тут на лестнице кто то меня снизу за ногу так нежно и мягко обнимает,вернее начал мягко обнимать потом всё силнее и селнее,и я весь напрягся начал приседать что бы взять рукой то что комне прицепилось.Моя жена всегда ставит на входе всякие коробки и прочую хюю,перед входом в подвал,так как нету света и я это не видел,так вот нагинаясь что бы ухватить то что к ноге моей впилось, и мы *Я и в месте кубырем покатились вниз.Больше мой кошак так не делает
anna akhmatova - was the pen name of anna andreevna gorenko, the leader and the heart and soul of st petersburg tradition of russian poetry in the course of half a century.
akhmatova's work ranges from short lyric poems to universalized, ingeniously structured cycles, such as requiem (1935-40), her tragic masterpiece on the stalinist terror. her work addresses a variety of themes including time and memory, the fate of creative women, and the difficulties of living and writing in the shadow of stalinism.
early life
akhmatova was born in bolshoy fontan near odessa. her childhood does not appear to have been happy; her parents separated in 1905. she was educated in kiev, tsarskoe selo, and the smolny institute of st petersburg. anna started writing poetry at the age of 11, inspired by her favourite poets: racine, pushkin, and baratynsky. as her father did not want to see any verses printed under his "respectable" name, she had to adopt the surname of one of her tatar ancestors as a pseudonym.
Тоже ни кому не расказывал,здесь можно.В сёравно меня ни кто не знает.Работаю я в подвале,у себя дома,ну такая маленькая лабаратория.Так вот чтобы поднятся на верх нужно снизу выключить свет и идти по коридору потом по лестнице на верх,без света.Темень полная,короче нащупываю руками что бы не вьебаться,а сам боюсь,очень боюсь.И тут на лестнице кто то меня снизу за ногу так нежно и мягко обнимает,вернее начал мягко обнимать потом всё силнее и селнее,и я весь напрягся начал приседать что бы взять рукой то что комне прицепилось.Моя жена всегда ставит на входе всякие коробки и прочую хюю,перед входом в подвал,так как нету света и я это не видел,так вот нагинаясь что бы ухватить то что к ноге моей впилось, и мы *Я и в месте кубырем покатились вниз.Больше мой кошак так не делает
anna akhmatova - was the pen name of anna andreevna gorenko, the leader and the heart and soul of st petersburg tradition of russian poetry in the course of half a century.
akhmatova's work ranges from short lyric poems to universalized, ingeniously structured cycles, such as requiem (1935-40), her tragic masterpiece on the stalinist terror. her work addresses a variety of themes including time and memory, the fate of creative women, and the difficulties of living and writing in the shadow of stalinism.
early life
akhmatova was born in bolshoy fontan near odessa. her childhood does not appear to have been happy; her parents separated in 1905. she was educated in kiev, tsarskoe selo, and the smolny institute of st petersburg. anna started writing poetry at the age of 11, inspired by her favourite poets: racine, pushkin, and baratynsky. as her father did not want to see any verses printed under his "respectable" name, she had to adopt the surname of one of her tatar ancestors as a pseudonym.