Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.
ансформируйте предложения так, чтобы использовать конструкцию от for до бесконечности.
1. Самое главное - сохранять хладнокровие. 2. Пусть
подождем пока придет факс. 3. Это день, когда они
запомнил надолго. 4. Он тот эксперт, которого вам следует
посоветовались. 5. Я оставлю немного денег, чтобы они
потрать. 6. Мартин отправил свою семью к своим родителям, чтобы они
там может быть безопасно. 7. Дни стали слишком короткими, поэтому мы
не могу ходить так много, как летом. 8. Новый менеджер
должен быть очень компетентным, поскольку директор доверил ему
сложнейшая задача. 9. Вполне естественно, что она
отказался от его предложения. 10. Я хочу, чтобы вы не-
терпеть меня. 11. Нет нужды оставаться здесь
дольше. 12. Невероятно, что он действительно имел это в виду.
13. Позвоните в офис, и нас встретят. 14. Когда я буду-
пришел вегетарианец, пришлось ждать некоторое время, пока мой организм к этому не привык. 15. Невозможно, чтобы он не
верю тебе даже после того, как ты показал ему файл. 16. Он ждал
в приемной. Секретарь еще не пришла. 17. Mr.
Предложение Маршалла заключалось в том, что контракт должен быть подписан
без промедления.
Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.