2). A story about a mythological creature (Рассказ о мифологическом существе).
3). My impressions of this mythical (Мои впечатления об этом мифологическом существе).
Descriptors for the plan: Clearly follow this plan to write your own story about a mythological creature. (Чётко следовать данному плану, что бы написать собственную историю о мифологическом существе).
Name of the story: My story about a mythological creature. (Моя история о мифологическом существе)
Characters names: Например: I (Я), сюда пишешь своё имя, Unicorn Sofia (Единорог София), The Unicorn Queen Julia (Королева единорогов Джулия).
Place: Например: My home (Мой дом).
Time: Например: Evening (Вечер), 18:00.
Problem: Например: Little unicorn Sofia was in my house, and she needed help to return to the magical land of unicorns. (Маленькая единорожка София оказалась в моём доме, и ей нужно было вернутся в волшебную страну единорогов).
Plan:
1). Introduction (Вступление или введение).
2). A story about a mythological creature (Рассказ о мифологическом существе).
3). My impressions of this mythical (Мои впечатления об этом мифологическом существе).
Descriptors for the plan: Clearly follow this plan to write your own story about a mythological creature. (Чётко следовать данному плану, что бы написать собственную историю о мифологическом существе).
Name of the story: My story about a mythological creature. (Моя история о мифологическом существе)
Characters names: Например: I (Я), сюда пишешь своё имя, Unicorn Sofia (Единорог София), The Unicorn Queen Julia (Королева единорогов Джулия).
Place: Например: My home (Мой дом).
Time: Например: Evening (Вечер), 18:00.
Problem: Например: Little unicorn Sofia was in my house, and she needed help to return to the magical land of unicorns. (Маленькая единорожка София оказалась в моём доме, и ей нужно было вернутся в волшебную страну единорогов).
ответ:1) раскройте скобки, поставив глагол в present simple,
a) these cadets work in the port every friday.
b) we go to bed very late.
c) his ship does not call at this port.
2) вопросы к предложениям (к подлежащему, общий, специальный)
john goes to the library every day.
when does john go to the library.
who goes to the library every day.
where does john go every day.
what does john do every day
3) поставьте нужную форму глагола to be.
a) john is speaking to his father now.
b) my parents are working in the garden now.
c) my brother is doing his homework in his room.
4) переведите.
дон учится в речном училище.
john studies in phylology school.