Прогноз Погоды Мы промокли, когда мы попали в дождь без пальто. Иногда мы надеваем свитер, а потом заметили, что погода стала горячей. Мы не всегда знаем, какую погоду ожидать. По Телевизору и радио есть ежедневные прогнозы погоды. Иногда прогноз не совсем верный, так как погода не просто прогноз. Весь день и ночь, синоптики собирают информацию от кораблей, самолетов, метеорологических станций и космических станций. С этой информации они могут понять,какая погода будет в течение следующих нескольких дней. В результате работы синоптика мы узнали о погоде. Хотя два дня будет точно такая же погода, некоторые типы погоды люди могут составить прогноз. Когда Барометр показывает высокое давление, погода будет спокойной. Зимой будет холодно и морозно. Летом это обычно означает, туманными утрами и жаркие солнечные дни. Когда Барометр показывает низкое давление, смотрю на дождь и сильный ветер.
Business communication plays an important role in human life. The main objective of business communication is productive cooperation. The most important thing is to know how to communicate. Communication is necessary not only to present its point of view orally or in writing, but also to perceive other people's opinions. Just can not forget about the appearance, because it creates the first impression. For example, for an interview, you don't come in shorts, shirt and sneakers, because the employer will understand that you don't know the basics of business communication. If your life involves important work and especially work with people, you should wear classic outfits: white shirt, black skirt, and shoes. Ignorance of such important factors in business communication can lead to awkward situations. I advise you to study some aspects of business communication.
The main objective of business communication is productive cooperation. The most important thing is to know how to communicate. Communication is necessary not only to present its point of view orally or in writing, but also to perceive other people's opinions. Just can not forget about the appearance, because it creates the first impression. For example, for an interview, you don't come in shorts, shirt and sneakers, because the employer will understand that you don't know the basics of business communication. If your life involves important work and especially work with people, you should wear classic outfits: white shirt, black skirt, and shoes.
Ignorance of such important factors in business communication can lead to awkward situations. I advise you to study some aspects of business communication.