1. D ( Самое первое предложение, она была в дороге 10 часов и наделась что лагерь их приветствует и она пойдет на мягкую кровать)
2. B (в тексте говорится про озеро, так же "I've never ridden in a such AMAZING place)
3.A ( В тексте она говорит что занималась скалолазанием и волейболом. Так же что она не сильна в драме или же настольных игр, поэтому пошла на классы готовки)
4.D ( тут вообще странно так как в тексте говориться что она переписывалась с Ингрид, но про фото не слова, так же о том что Ингрид гостила у нее,или же что родители оказались в больнице, ну и то что она сотворила что-то для родителей тоже нет, поэтому я предполагаю что вариант D больше подходит, возможно я где-то ошибаюсь)
5.B ( I'll tell you the anwer in two words: EXHAUSTED AND FUN! (Я скажу вам в двух словах: уставшая и веселая. Итого вариант B подходит как это был очень хороший опыт)
A smiling young student holds a small chalkboard in a classroom in Côte d’Ivoire.
UNICEF/UN0149769/Dejongh
On any given school day, over 1 billion children around the world head to class.
More children and adolescents today are enrolled in pre-primary, primary and secondary education than ever before. Yet, for many of them, schooling does not lead to learning.
A lack of trained teachers, inadequate learning materials, makeshift classes and poor sanitation facilities make learning difficult for many children. Others come to school too hungry, sick or exhausted from work or household tasks to benefit from their lessons.
The consequences are grave: An estimated 617 million children and adolescents around the world are unable to reach minimum proficiency levels in reading and mathematics – even though two thirds of them are in school.
This learning crisis is the greatest global challenge to preparing children and adolescents for life, work and active citizenship.
Я предположу
1. D ( Самое первое предложение, она была в дороге 10 часов и наделась что лагерь их приветствует и она пойдет на мягкую кровать)
2. B (в тексте говорится про озеро, так же "I've never ridden in a such AMAZING place)
3.A ( В тексте она говорит что занималась скалолазанием и волейболом. Так же что она не сильна в драме или же настольных игр, поэтому пошла на классы готовки)
4.D ( тут вообще странно так как в тексте говориться что она переписывалась с Ингрид, но про фото не слова, так же о том что Ингрид гостила у нее,или же что родители оказались в больнице, ну и то что она сотворила что-то для родителей тоже нет, поэтому я предполагаю что вариант D больше подходит, возможно я где-то ошибаюсь)
5.B ( I'll tell you the anwer in two words: EXHAUSTED AND FUN! (Я скажу вам в двух словах: уставшая и веселая. Итого вариант B подходит как это был очень хороший опыт)
Programme Menu
Education
Programme
Education
Every child has the right to learn.
A smiling young student holds a small chalkboard in a classroom in Côte d’Ivoire.
UNICEF/UN0149769/Dejongh
On any given school day, over 1 billion children around the world head to class.
More children and adolescents today are enrolled in pre-primary, primary and secondary education than ever before. Yet, for many of them, schooling does not lead to learning.
A lack of trained teachers, inadequate learning materials, makeshift classes and poor sanitation facilities make learning difficult for many children. Others come to school too hungry, sick or exhausted from work or household tasks to benefit from their lessons.
The consequences are grave: An estimated 617 million children and adolescents around the world are unable to reach minimum proficiency levels in reading and mathematics – even though two thirds of them are in school.
This learning crisis is the greatest global challenge to preparing children and adolescents for life, work and active citizenship.