Task II Writing The following questions will help you to organize your writing. There shouldn’t be “Yes” or “No” answers:
• What do you like about your neighbourhood? Why?
• What are the popular places in your neighbourhood?
• What is the difference between a town and a city?
• What is the difference between rural and urban? Give examples.
+ предмет
+ математика
+ обычно
+ учебные занятия
Перевод
Привет! Меня зовут Дэвид, и мне 13 лет. Я есть
из Ньюкасла, Великобритания. Я учусь в 6-м классе
студент и я начинаем свою работу …
утром.
В
у меня в школе по утрам бывает.
посвященный
выполнение основных классов, таких как математика, история,
география, английский язык, информация и
коммуникационные технологии (ИКТ) и
наука.
у меня это не так хорошо получается
и это довольно
трудный
для меня делать суммы и задачи но я делаю это
довольно
ну и в другом
Объяснение:
Сейчас ухожу прости а так бы ответила на вопрос
Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.