Пагода была построена в 1886 году руководителем общины Тхить Нго Ти (Thích Ngộ Chí)[1]. Однако в 1900 году была сильно повреждена сильным ураганом, впоследствии перенесена к подножию горы Чайтхюи и восстановлена.
Объяснение:
Пагода Лонгшон (вьетн. Chùa Long Sơn ) — главный буддийский храм провинции Кханьхоа, расположенный в Нячанге, юг Вьетнама. Ранее носила название «Данг Лонг Ту» (Đặng Long Tú — «медленно летящий дракон»), но после урагана 1900 года, который почти полностью разрушил пагоду, была перенесена в центр города к подножию горы и получила новое нынешнее название.
Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.
Пагода была построена в 1886 году руководителем общины Тхить Нго Ти (Thích Ngộ Chí)[1]. Однако в 1900 году была сильно повреждена сильным ураганом, впоследствии перенесена к подножию горы Чайтхюи и восстановлена.
Объяснение:
Пагода Лонгшон (вьетн. Chùa Long Sơn ) — главный буддийский храм провинции Кханьхоа, расположенный в Нячанге, юг Вьетнама. Ранее носила название «Данг Лонг Ту» (Đặng Long Tú — «медленно летящий дракон»), но после урагана 1900 года, который почти полностью разрушил пагоду, была перенесена в центр города к подножию горы и получила новое нынешнее название.
Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.