Use either the Present Simple or the Present Progressive of the verbs in the brackets.
1. This box ( to weigh) a lot. It's too heavy for me to lift. 2. I just handed the box to the postal worker. Right now she ( to weigh) it to see how much postage it needs. 3. I ( to think) about the verbs in this grammar practice right now. I ( think) all of my answers are corect but I'II use the answer key to check them when I finish, just to make sure. 4. Susie! Get your fingers out of the dessert! What you (to do)! - I (to taste) the cake. It (to taste) good. 5. Why the children (to be) so good day? They ( to clean) the room and ( to pick up ) all the toys and clothes from he rest of the house. - I promised to take them to the water slide this afternoon if they did all the chores first. 6. The studens of our group ( to take part ) in the sport competitions once a month. 7. I often (to spend) my day off in the village where my granny (to live) 8. Where (to be) the children? - They (to be) in the yard - What they (to do) there? -They (to play) the ball there.
1)Утвердительная: We have do P.E every week. Отрицательная: We haven't do P.E every week. 2)Утвердительная: The head teacher have be a at school on Saturday.
Отрицательная: The head teacher haven't be a at school on Saturday.
3)Утвердительная: We have wear school uniform. Отрицательная: We haven't wear school uniform. 4)Утвердительная: The school have stay open at the weekend.
Отрицательная: The school haven't stay open at the weekend
5)Утвердительная: We have do all our homework on computer.
Отрицательная: We haven't do all our homework on computer
Объяснение:
перевод: 4 Завершите эти предложения о вашей школе. используйте утвердительную или отрицательную форму.
1) Напишите, что вы думали о возможных увлечениях Джоша: фотография, коллекционирование, живопись и рисование, скалолазание, верховая езда 2) Назовите 1 или 2 увлечения, которые вы не рекомендуете, и напишите, почему; 3) Порекомендуйте Джошу одно или два увлечения и напишите почему; 4) Используйте фразы, чтобы рекомендовать и вносить предложения: - Он / он может / должен / должен + V - Я (бы) предложил + -ing форму или существительное - А как насчет + -ing формы или существительного? - Как насчет + -ing формы или существительного? - Я бы сказал, что + -ing форма или существительное - хорошая / плохая идея, потому что ... - Что если она / он + Present Simple или Past Simple? - Я бы порекомендовал ей + Present Simple - я бы порекомендовал его / ее форму + -ing или существительное 5) Напишите от 50 до 70 слов; 6) Обратите внимание на орфографию; 7) писать грамматически правильные предложения; 8) Правильно используйте знаки препинания и заглавные буквы; 9) Используйте соответствующую тематическую лексику
Объяснение: ЭТО ПЕРЕВОД