вставить пропющеные словааа вот текст I like to walk in the mountains with my dog. My dad goes to the city pool twice a week.
He rides his bike to work because it is a good way to get exercise.
She usually uses watercolours in her artwork.
They went to the lake to see if they see any wild ducks.
How about getting out the board and pieces so we can play?
He hit his ball into the water.
She loves to plant flowers and vegetables in the spring.
I checked out three very interesting books from the library.
You really take beautiful pictures with that camera.
Задание 1
неисчисляемые:
wool,air, assistance, paper, bread, darkness, water, cheese, happiness, glass, sand, music, friendship, quickness, tobacco, copper, coffee, money, ink, meat, silver, timber, ice, chalk, heat, milk, butter, speed.
исчисляемые:
an airship, a word, an aviation, an assistant, a paper ( газета ), an hour, a sea, an event, a glass (стакан), a hero, a piano, a friend, a cigarette, an armchair, a ship, a coin, a university, a banknote, a watch, a tree ,an idea, a furniture, a cow, a horse, a machine, an equipment , an obligation, an instrument, an umbrella.
Задание 2
places, libraries, languages, dresses, flies, watches, clocks, countries, eyes, buses, bushes, parties, rays, thieves, companies, Negroes, masses, leaves, wolves, glasses, keys, boxes, halves, lives, days, plays, factories, cities, opportunities, colonies, roofs, months, journeys, shelves, heroes;
b) men, women, teeth, feet, geese, children, mice, oxen;
c) postmen, sons-in-law, editors-in-chief, fishermen, schoolgirls, sisters-in-law, text-books, pocket- knives, passers-by, statesmen;
Напишите биографию известной спортивной звезды. Найдите информацию о человеке и сделайте заметки.
1. Когда и где он родился?
2. как он / она выглядит?
3. Когда и как он / она занялся спортом?
4. Когда и как он / она получил большой перерыв?
5. Что произошло после этого?
6 Что произошло с тех пор?
7 насколько успешно человек был?
8. каковы его планы на будущее?
Напишите параграф 1: личная информация родился в
Параграф 2: исследования, которые он / она изучал …
Параграф 3: успех его / ее большой прорыв пришел
Параграф 4: недавняя карьера с тех пор, как он / она
Критерии написания:
- составьте соответствующий заголовок
- разработка последовательных аргументов
- связывает предложения в связные абзацы
-правильно произносите лексику темы
- используйте настоящее совершенное и простое
- пишите с грамматической точностью
- используйте прилагательные личность и личные качества
Объяснение:
вот перевод