You are asked to write a story for your school magazine continuing the following
sentence:
“Megan could see straight away that the painting was a fake.”
In your writing try to use linking words for structure, correct style, layout and different
adjectives. Write 3 paragraphs using the plan below:
Paragraph 1 - when / where / description of the main characters
Paragraph 2 - events in the order they happened/ your feelings
Paragraph 3 - the end of the story (resolution)
Вас просят написать рассказ для школьного журнала, продолжая следующие
приговор:
«Меган сразу поняла, что картина - подделка».
В своем письме постарайтесь использовать слова-связки для обозначения структуры, правильного стиля, макета и других
прилагательные. Напишите 3 абзаца, используя план ниже:
Пункт 1 - когда / где / описание главных героев
Пункт 2 - события в порядке их возникновения / ваши ощущения
Пункт 3 - конец истории (резолюция)
да шолклтцоуглллт