1. Известно, что спорт делает людей сильными и здоровыми 2. Спроси его придет ли он на вечеринку 3. Доктор сказал, что мне следует оставаться в постели еще по крайне мере три дня 4. Влад оценил, то что отец поговорил с ним о боулинге когда он отправился в боулинг клуб 5.Я встретил (того) мужчину, о котором ты мне говорил 6. Книга которую вы обсуждали не знакома мне 7. Я вспомнил его в тот момент когда увидел 8. Майк сказал, что он никогда не был в таком большом стадионе прежде 9. Он не сказал нам куда они ушли 10. Она улыбается, потому что она вспомнила что-то смешное (забавное) 11. Эта девочка сказала, что она может говорить на трех языках (владеет тремя языками) 12. Мужчина (скорее человек) который просил не называть его имени 13. Ты будешь отвечать на все вопросы когда тебя спросят 14. Отец рассказал (сказал) ему как бросать мяч
My teaching philosophy is to be passionate, enthusiastic, and engaging every time that I give a lecture so students are excited to learn more about the topic and become active learners. I don’t try to be the favorite teacher. Instead, I want to help the students to become self-sufficient, as scientists and physicians at the forefront of the field for the next half-century. I am most proud when I can make a positive difference in someone’s academic career and see the amazing accomplishments of those whom I have mentored. I truly believe that the future is in the hands of the students we lead toward careers as scientists and physicians. While in research we are only as good as our last experiment, the students we mentor and their future students are a legacy that will endure. Finally, Henry Ford once said, “anyone who stops learning is old, whether at age 20 or 80”. I truly believe learning is a lifelong process and my role as an educator is to instill lifelong learning in all my students
2. Спроси его придет ли он на вечеринку
3. Доктор сказал, что мне следует оставаться в постели еще по крайне мере три дня
4. Влад оценил, то что отец поговорил с ним о боулинге когда он отправился в боулинг клуб
5.Я встретил (того) мужчину, о котором ты мне говорил
6. Книга которую вы обсуждали не знакома мне
7. Я вспомнил его в тот момент когда увидел
8. Майк сказал, что он никогда не был в таком большом стадионе прежде
9. Он не сказал нам куда они ушли
10. Она улыбается, потому что она вспомнила что-то смешное (забавное)
11. Эта девочка сказала, что она может говорить на трех языках (владеет тремя языками)
12. Мужчина (скорее человек) который просил не называть его имени
13. Ты будешь отвечать на все вопросы когда тебя спросят
14. Отец рассказал (сказал) ему как бросать мяч
My teaching philosophy is to be passionate, enthusiastic, and engaging every time that I give a lecture so students are excited to learn more about the topic and become active learners. I don’t try to be the favorite teacher. Instead, I want to help the students to become self-sufficient, as scientists and physicians at the forefront of the field for the next half-century. I am most proud when I can make a positive difference in someone’s academic career and see the amazing accomplishments of those whom I have mentored. I truly believe that the future is in the hands of the students we lead toward careers as scientists and physicians. While in research we are only as good as our last experiment, the students we mentor and their future students are a legacy that will endure. Finally, Henry Ford once said, “anyone who stops learning is old, whether at age 20 or 80”. I truly believe learning is a lifelong process and my role as an educator is to instill lifelong learning in all my students