В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География

Тэзисны план на тэкс"вораги" михась зарэцки

Показать ответ
Ответ:
missislera2017
missislera2017
05.11.2022 10:05
Ответ
Ответ разместил: zabotadom
Обще́ние — «передача информации от человека к человеку»
ОБЩЕНИЕпроцесс взаимосвязи и взаимодействия обществ. субъектов (классов, групп, личностей) , в котором происходит обмен деятельностью, информацией, опытом, способностями, умениями и навыками, а также результатами деятельности; одно из необходимых и всеобщих условий формирования и развития общества и личности.
Реальными посредниками всех форм О. являются не только результаты духовной деятельности —идеи, ценности, идеалы, чувства и настроения, но и материальные вещи — орудия и средства человеч. труда, объекты, воплощающие социальные ценности и чело-веч, опыт.

1) 12 бурлаков молча тянут баржу:
Происходит духовное общение через жестикуляцию, взгляд. Да и кто сказал что бурлаки молчат? Это ж не аудио-видеозапись, в реале там такие чудеса краснословия, как впрочем на любом производстве. (украл ответ у чувака с майла)

2) Кинолог отдает команду служебной собакеЭто своего рода тоже общение, все таки происходит взаимосвязь между псом и человеком, некий контакт по средствам команд и жестов.
Хотя тут спорно, на википедии написано
Спасибо
Бесполезно (1)
0,0
(0 оцено
0,0(0 оценок)
Ответ:
Наркодилер
Наркодилер
29.08.2022 15:29

1. Рабочая мова – беларуская. ТОЛЬКІ. І для бацькоў. І бабуль. І па тэлефоне. Вы даеце прыклад не толькі свайму дзіцяці, але і ягоным сябрам. Гэтую гадзіну Вы ахвяруеце будучыні Беларусі. Будзе проста выдатна, калі ў гэтай плыні вы крыху пабудзеце і да заняткаў, і пасля. З дзіцём дамоўцеся зараней.

2. Кожны дарослы маніторыць сваё дзіця: дапамагае, падказвае, падтрымлівае, сочыць за паводзінамі.

3. Прыпазненні і раннія сыходы – ціха, без тлумачэнняў.

4. Пакінуць дзіця адно – толькі даручыўшы канкрэтнаму даросламу, якога дзіця ведае.

5. Важна падтрымліваць эмацыйны і моўны кантакт з дзіцём цягам усяго занятка – паўтараць выразна вершыкі, пляскаць-топаць і г.д. Калі заданне даецца дзіцяці – дапамагаць, перажываць і радавацца, хваліць і падтрымліваць.

6. Не крытыкаваць. Не дэманстратыўна выпраўляць, а спакойна казаць правільны варыянт.

7. Не перакладаць, а паказваць альбо тлумачыць значэнне слова праз іншыя словы.

8. Дапамагаць іншым курсантам і іх бацькам – ненавязліва і добразычліва.

9. Памятайце: тут усе такія, як вы. Толькі некаторыя пачалі крыху раней, а іншыя пачнуць крыху пазней. Не азірайцеся на іншых, параўноўвайце сябе – з сабой.

10. Прапаноўвайце свае ідэі, канструктыўная крытыка вітаецца. Але час для гэтага – пасля заняткаў.

Объяснение:

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Беларуская мова
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота