В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
samuskevich
samuskevich
22.12.2020 23:01 •  Другие предметы

1.5. autoritārais režims (1934-1940)
lejoties vēstures pētnieka loma!
darbam izmanto tekstus mācību grāmatas 20.-23. lpp., interve gimenes locekļus, izpēti dzimtas
fotogrāfijas, 20.30. gadu laikrakstus un zurnalus, latvijas nacional vestures muzeja un/vai vieti
pētniecibas muzeja materialus! megini vispirms nonākt pie saviem secinājumiem, pēc tam parruna
klasesbiedriem!
sagrupē iegto informaciju dotaja tabula!
pretrunigie ulmaņlaiki
par ko tiek slavēti
jautājumi salidzināšanai
ulmanlaiki?
kā attistijas ekonomika
30. gados?
par ko tiek krititti
wmanlaiki?
kādas izmaiņas bija notikušas
valsts pārvalde?
kas bija raksturigs izglītībai,
zinātnei un kultūrai?
kadas pārmaiņas bija vērojamas
rigas izbūve?
kada bija ikdienas dzive
30. gados?
kátick raksturota k. ulmaņa
personība?
secinājumi:

Показать ответ
Ответ:
dimabolnygin
dimabolnygin
05.05.2020 11:05

ответ:не надо на русском

Объяснение:

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Другие предметы
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота