В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
mpavl8628
mpavl8628
09.01.2023 11:29 •  Другие предметы

1. алфавит тәртибендә яҙылмаған исемдәрҙе билдәләгеҙ: 1) айрат, ләйсән, илюзә, урал; 2) азамат, зөлфиә, салауат, әлфиә; 3) кәрим, рөстәм, руслан, рәил; 4) артур, зәлиә, рамазан, рәзилә. 2. бер үк мәғәнәне белдереп, төрлөсә әйтелеүсе һүҙҙәр нисек атала? 1) антоним; 2) синоним; 3) омоним; 4) алмаш. 3. предметтың эш-хәрәкәтен белдергән һүҙҙәр нисек атала? 1) исем; 2) ҡылым; 3) сифат; 4) алмаш. 4. сатлама һүҙе ҡайһы юлдағы һүҙгә тап килә? 1) … буран; 2) …һырынты; 3) … һыуыҡ; 4) … буран. 5. дуҫлыҡ … саҡта һынала һөйләмендә ниндәй һүҙ төшөп ҡалған? 1) яҡшы; 2) насар; 3) ауыр; 4) күңелле. 6. удобрение һүҙенең тәржемәһен билдәләгеҙ: 1)уңыш; 2) ашлама; 3) ялағай; 4) сыуаҡ. 7.хаталы һөйләмде билдәләгеҙ. 1) мин йәйҙе яратам; 2) мин йәй көнө һыу инәм. 3) мин тырышып уҡыйым. 4) мин әсәйемде ярҙамлашам. 8. с самого утра идет мелкий дождь.һөйләменең дөрөҫ тәржемәһен билдәләгеҙ: 1) иртә таңдан ваҡ ямғыр яуа; 2) ямғыр ваҡ иртә таңдан яуа. 3) иртә таңдан яуа ваҡ ямғыр; 4) яуа иртән таңдан ваҡ ямғыр.9. минең тыуған ҡырҙарым, татлы һыуҙарым, яландарым, урманым, күккә ашҡан уралым – минең изге төйәгем, һеҙҙе һөйә йөрәгем. (с.юлаев) шиғыры нисек атала? 1) ватаным; 2) нимә ул ватан? 3) тыуған яҡ; 4) тыуған илем. 10.дуҫлыҡ монументы ҡасан төҙөлә? 1) 1960; 2) 1970; 3) 1965; 4) 1972. 11. кешенең бөтә нәмһе лә: йөҙө лә, кейеме лә, күңеле лә, уйҙары ла матур булырға тейеш”афоризмының авторы кем? 1) ғ. хөсәйенов; 2) м.кәрим; 3) а.чехов; 4) м.горький 12. “ҡарағай урманында иртә” картинаһының авторы кем? 1) ) и.и.шишикин; 2) а.кузнецов; 3) а.саврасов; 4) в.э.меос; 13. р.солтангәрәева ҡарға килеү менән, тәбиғәткә сығып, ҙур байрам үткәрелгән, тип яҙа. ул ниндәй халыҡ байрамы тураһында яҙған? 1) һабантуй; 2) кәкүк сәйе; 3) ҡарға бутҡаһы; 4) ҡар һыуына барыу. 14. боронғо арҡайым ҡаласығы ҡайҙа урынлашҡан? 1) ирәмәл тауы буйында; 2) белорет ҡалаһында; 3) сибайҙан алыҫ түгел; 4) күмертау ҡалаһы эргәһендә.15. башҡортостандың халыҡ яҙыусылары ғына яҙылған юлды билдәләгеҙ. 1) м.кәрим, с.агиш, р.ғарипов, з.биишева; 2) т.ғәниева, р.бикбаев, а.филиппов, р.мифтахов; 3) г.юнысова, ә.атнабаев, и.кинйәбулатов, н.нәжми; 4) з.биишева, н.мусин, с.поварисов, ғ.хөсәйенов. ​​

Показать ответ
Ответ:
79185519305
79185519305
09.04.2023 18:32

Негору мав років десь із сорок. Це був чорнявий, сухорлявий, моторний, середній на зріст і, певно, дужий чоловік. Чи мав він якусь освіту? Мабуть, так, це видно було із зауважень, які часом прохоплювались у нього. Він ніколи не говорив ні про своє минуле, ані про свою родину. Звідки він прибув, де жив доти, чим займався — ніхто не знав. Ніхто не знав і його планів на майбутнє. Він тільки висловив якось намір висісти на берег у Вальпараїсо. Це був дивний чоловік. В усякому разі він, напевно, не був моряком. Він розумівся на морських справах не більше за першого-ліпшого кока, який значну частину свого життя проплавав у морі. Однак на морську хворобу він не слабував, а це вже неабияка перевага для корабельного кухаря. На палубі Негору бачили рідко. Цілісінький день він порався у своїм тіснім камбузі, де стояла велика плита. А пізно ввечері він гасив плиту і йшов до своєї каютки на носі, де відразу лягав спати.

0,0(0 оценок)
Ответ:
hyekyo311017
hyekyo311017
08.03.2020 11:12

1. Если f(x)=a_nx^n+a_{n-1}x^{n-1}+\ldots+a_0=P_n(x) — алгебраический многочлен, то уравнение (3.1) называется также алгебраическим n-й степени:

P_n(x)\equiv a_nx^n+a_{n-1}x^{n-1}+\ldots+a_0=0,(3.3)

где a_n,\ldots,a_0 — действительные числа, коэффициенты уравнения.

График сеточной функции

2. На практике встречаются задачи нахождения корней уравнения f(x_i)=0, левая часть которого задана сеточной функцией y_i=f(x_i),~i=1,2,\ldots,N (рис. 3.2).

Число x_{\ast} есть корень уравнения (3.1) кратности k, если при x=x_{\ast} вместе с функцией f(x) обращаются в нуль ее производные до (k-1)-го порядка включительно, т.е. f(x_{\ast})= f'(x_{\ast})= \ldots= f^{(k-1)}(x_{\ast})=0, а f^{(k)}(x_{\ast})\ne0. Корень кратности к = 1 называется простым. На рис 3.1,с простыми корнями являются x_{\ast1},x_{\ast2},x_{\ast3}, a корни x_{\ast4},x_{\ast5} — кратные.

В соответствии с классическим результатом Галуа алгебраическое уравнение (3.1) при n\geqslant5 не имеет решения в замкнутом (формульном) виде. Сеточные уравнения вообще не имеют формульных решений. Поэтому корни алгебраических (n>2), трансцендентных и сеточных уравнений, как правило, определяются приближенно с заданной точностью.

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Другие предметы
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота