2. Скласти анкету за планом:
1. ім’я персонажа.
2. вік,
3. соціальний стан, походження.
4. портрет, особливі прикмети.
5. місце проживання .
6. родина.
7. коло спілкування (друзі, вороги).
8. життєвий девіз.
9. мета життя.
10. захоплення, уподобання.
11. риси характеру.
12. вчинки, поведінка.
13. мовлення героя. о генри
Не обязательно полностью писать
Караханийлер кылымына(дооруна) таандык архитектуралык-тарыхый эстелик, мунара. Чуй ороонундогу Токмок шаарынан 15 км туштук-батышта, Денарык айылдагы чыгыш жагында жайгашкан. Мунара Жетисуудагы туркторго ислам тарала баштаган убакта, 10чу кылымдын аягы жагы, 11чи кылымдын башында тургузулуп курулган. Бышкан кыш менен торт бурчтуу пайдубалга сегиз кырдуу туптолуп, цилиндр турундо курулган мунара чептин ич жагында жайгашып, тышкы бети оймо-чиймелер менен кооздолгон, ичинде уйдо карай буралып чыгуучу тепкич жасалган. Бийиктиги 14 метр, тубунун диаметри 9 м, тобосунуку 6метрге жакын. Мунара кайрак ташка чегилип жазылган жазуу ошондой эле ал Баласагундук мыйзамчы имам Мухаммадга тургузулгандыгы тууралуу орто кылымдагы тарыхчы Мухаммед Хайдардын эмгектеринде эскерилет. Бурана Борбор Азиядагы архитектуралык мунара эстеликтеринин эн байыркысы.
Мунара Кыргыз жергесиндеги курулуш онорунун жогорку денгээлде онуккондугун айгинелейт. Бурананын тегерегинде курулуштун калдыктары, дубал чеп ал аймакта качандыр бир убакта Баласагун ш. окум сургондугун ырастайт. 13-кылымда шаар озунун жашоосун токтоткон. 1971-76-ж. Бурана ондолуп, калыбына келтирилген.
Відповідь:
Весоростовой индекс показывает, сколько граммов веса приходится на 1 см тела, и рассчитывается по формуле:
ИК = М / Р (г/см),
где М - масса тела в граммах, Р - рост в сантиметрах.
Рассчитаем весоростовые индексы учеников:
Ученик А.
М = 68 кг = 68000 г
Р = 172 см
ИК = 68000 г / 172 см ≈ 395 г/см
Ученик Б.
М = 55 кг = 55000 г
Р = 179 см
ИК = 55000 г / 179 см ≈ 307 г/см
Ученик В.
М = 60 кг = 60000 г
Р = 175 см
ИК = 60000 г / 175 см ≈ 343 г/см
Для юношей 16-18 лет нормой является показатель 350-400 г/см, откуда мы можем сделать вывод, что у ученика А весоростовой индекс соответствует норме, а у учеников Б и В он ниже нормы.
Пояснення: