66. Atawish feyilleri bar sozlerdi terip jazın olardın foyalari ham manilerin aniqlan. Atawish feyildi jasap turgan qosim-
I kan qurbay jumisti pitkermek dárkar. (l. Y.) 2. Tórt-
kuldegi fort aylıq oqiwga keteyin dep atır. 3. Endi oqisam
iminen bir jas kishiler menen oqiwim tiyis. 4. Ne de bolsa,
anamni aytqanın qilip oqigim keledi. 5. Aydıń tez túwesiliwin
manilerin
archin astin sup korsetin
#Misal
nday a
n/ pekte
Qalam
varlauw
wmirdin tez otwin tilew. 6. Keshte jumistan kelsem
boningday kitap ya gazeta oqiw menen bánt boliw or-
na dalaga shagim keldi 7. Al házir tapsırma beriwge
von ddewir qashiqligta. 8. Dastur boyinsha hal-jagday sora-
bala-shagann amanligi bilisiwden-aq, Jiyemurat qarap
su almadı. 9. Adebinde ol onun menen de oylasiwdi, ashi-
lisp srlaspawdi oylap kelgen edi. 10. Jiyemurattin qasti-
direzi Temirbek penen awlagında söylesiw edi. 11. Sol ushin
1. Kamal Serkebaydi qaldırıp ketiw kerek boldi. 12. Biraq bugan jol tabiw
qiyin tüsti (70)
hawada
net cti
57
Родоначальником партера была скамья для сенаторов в театрах Древнего Рима. В XVII веке, после появления ярусного театрального здания, видоизменился и партер, приняв более современный вид. Партер предназначался для низшего сословия, поэтому долгое время не имел сидячих мест — зрителям партера приходилось смотреть спектакль стоя. Места для сидения в партере появились в начале XVII века в частных закрытых театрах Англии. Тогда сидячие места расставлялись по мере надобности. Стационарные ряды впервые были спроектированы архитектором Клодом Леду для театра в Безансоне.
В настоящее время места чаще всего располагаются рядами, которые повышаются от сцены к амфитеатру и параллельны краю сцены. Места разделены проходами для выхода из партера.