Аналитические задачи Задача 1. Екатерина и Андрей решили создать семью после окончания колледжа. До события остается 1 год. Их будущая профессия - фотография. Для того, чтобы накопить сбережения для свадьбы, свадебного путешествия, аренды будущего общего жилья, они совместно с родителями обдумывают открытие семейного фотосалона. Задание ли семье Екатерины и Андрея для принятия решения об организации семейного бизнеса бюджет текущих семейных доходов и расходов? Дайте пояснения, при каком состоянии семейного бюджета возможно создание семейного фотосалона. Требуется ли создание финансовой подушки безопасности? Расставьте по значимости будущие семейные расходы и доходы, которые необходимо принимать во внимание в процессе финансового планирования достижения семейной финансовой цели - создания семейного фотосалона и обоснуйте ответ:
расходы на рекламу;
расходы на приобретение оборудования для цифровой печати;
аренда помещения;
расходы на цифровые фотокамеры.
ответ:Is’hoqxon Ibrat (1862-1937) – maʼrifatparvar shoir, zabardast tilshunos, tarixshunos olim, ilk o’zbek matbaatchilaridan bo’lib, 1862-yilda Namangan yaqinidagi To’raqoʻrgʻon qishlogʻida tugʻilgan. Dastlabki maʼlumotni eski maktabda, soʻngra onasining qoʻlida oladi. Keyinroq Qoʻqonga borib madrasaga o’qishga kiradi.
Is’hoqxon Ibrat 1886-yilda madrasani tugatib, To’raqoʻrgʻonga qaytib keladi. U o’z faoliyatini pedagog sifatida qishloqda maʼrifat tarqatish bilan boshladi. 0’sha yili eski mahalliy maktablardan ancha farq qiluvchi yangicha maktab ochadi.
Is’hoqxon Ibrat 1887-yilda haj safariga otlanadi. Soʻng u Sharq mamlakatlari o’ylab sayohatni davom ettiradi. Yevropaning Istanbul, Sofiya, Afina, Rim kabi markaziy shaharlarida bo’ldi, ancha vaqt Jidda shahrida istiqomat qiladi, Bombey va Kalkuttada yashaydi. Is’hoqxon u yerlarda koʻr ishlatiladigan arab, fors, hind-urdu va ingliz tillarini mukammal o’rgandi. U 1896-yilda o’z vataniga qaytib keldi. 1901-yilda „Lugʻati sitta-alsina“ asarini bosmadan chiqaradi. Mazkur lugʻat jadid maktablarida sharq va rus tillarini o’rganishda birdan bir qoʻllanma sifatida foydalanib kelindi.
Is’hoqxon Ibrat 1912-yilda yozuvlar tarixiga bagʻishlangan „Jomeʼ ul-xutut“ („Yoshlar majmuasi“) asarini yaratdi va o’z matbaasi „Matbaayi Is’hoqiya“da bosmadan chiqardi. Ibrat chin qalbdan o’z xalqining ilmli, maʼrifatli bo’lishini istadi. Keyingi 20-yil ichida 14 ta ilmiy-:,. tarixiy, lingvistik asar yozdi. 30 yillik poetik ijodining majmuyi bo’lmish „Devoni Ibrat“ sheʼrlar toʻplamini tuzdi. Tarixshunoslikka oid „Tarixi Fargʻopa“, „Tarixi madaniyat“ va „Mezon uz-zamon“ ilmiy asarlarini yaratdi.
Ibratning soʻnggi yillardagi hayoti ancha tahlikali o’tdi. 1935-yildan u hamma lavozimlardan olib tashlandi. 1937-yilning aprel oyida 75 yoshli keksa shoir cha maʼrifatparvarni hibsga oladilar. Ibrat Andijon turmasida vafot etadi. Is’hoqxon Ibrat qabrining qayerdaligi nomaʼlum.
Объяснение:
ответ:а) Упражнения в жонглировании мяча:
по свистку прыжком выполнить стойку баскетболиста, второй свисток – исходное положение – основная стойка.
мяч обвести вокруг туловища (вправо и влево)
мяч подкинуть вверх, поймать сзади и наоборот
“восьмерка”– обвести мяч под одной ногой и под другой. Ноги широко врозь, сгибается та нога, под которой проносится мяч
мяч зажать голенью, подпрыгнуть, мяч поймать
из положения сидя подбросить мяч вверх, встать и поймать мяч.
б) Передачи баскетбольного мяча:
от груди
от груди с отскоком
от плеча
в) Ведение мяча
1. Работа в парах: ребята стоят напротив друг друга, расстояние между детьми 4 метра, по свистку один ученик обводит другого, который в это время выполняет отжимания и наоборот.
2. Ведение левой рукой и приседания
3. Игра в баскетбол 1*1
2. Выполнение двойного шага по 4–5 человек на один щит (в зависимости от количества щитов в зале)
Объяснение: