Объяснение:Испа́нский грипп или «испа́нка» (фр. La Grippe Espagnole или исп. La Pesadilla) был, вероятней всего, самой массовой пандемией гриппа за всю историю человечества как по числу заразившихся, так и по числу умерших. В 1919—1920 годах (18 месяцев) во всём мире испанкой было заражено около 550 миллионов человек, или 29,5 % населения планеты[1]. Число умерших оценивают от 17 млн[2] до 50—100 млн человек[3][4] или 0,9—5,3 % населения Земли[5], что позволяет считать эту эпидемию одной из наиболее масштабных катастроф в истории человечества[6][7][8][9]. Таким образом, летальность среди заражённых составила 3—20 %. Эпидемия началась в последние месяцы Первой мировой войны и быстро обошла этот крупнейший на тот момент вооружённый конфликт по масштабу жертв. Считается, что развитию пандемии тяготы войны — антисанитария, плохое питание, скученность военных лагерей и лагерей беженцев[10]
Inson tarbiyasi tug'ilishdan boshlanadi. Ba'zilar uchun bu hayotning oxirigacha davom etadi. O'qitishning turli xil usullari mavjud, ammo buning uchun ko'pincha kitoblardan foydalanamiz. Zero, kitob bizning bir umrga xizmat qiladigan asosiy manbamizdir. Tug'ilgandan ota-onalar chaqaloqqa ertak o'qiydilar. Ushbu kitoblardan bola yaxshi va yomonni, yaxshi va yomonni va boshqa ko'p narsalarni bilib oladi. Ota-onalar ham ortda qolmaydilar, chunki yosh onalar va otalarning o'zi qanday qilib to'g'ri ta'lim berish haqida bilimga ega bo'lishlari kerak va ular ham kitobni egallaydilar.Kitoblardan olingan ma'lumotlar hayotni va unda uchraydigan barcha narsalarni o'rgatadi. Badiiy adabiyot hayotning har xil qirralarini, uning barcha qiyinchiliklari va quvonchlarini yoritib beradi.
ответ:посмотрел
Объяснение:Испа́нский грипп или «испа́нка» (фр. La Grippe Espagnole или исп. La Pesadilla) был, вероятней всего, самой массовой пандемией гриппа за всю историю человечества как по числу заразившихся, так и по числу умерших. В 1919—1920 годах (18 месяцев) во всём мире испанкой было заражено около 550 миллионов человек, или 29,5 % населения планеты[1]. Число умерших оценивают от 17 млн[2] до 50—100 млн человек[3][4] или 0,9—5,3 % населения Земли[5], что позволяет считать эту эпидемию одной из наиболее масштабных катастроф в истории человечества[6][7][8][9]. Таким образом, летальность среди заражённых составила 3—20 %. Эпидемия началась в последние месяцы Первой мировой войны и быстро обошла этот крупнейший на тот момент вооружённый конфликт по масштабу жертв. Считается, что развитию пандемии тяготы войны — антисанитария, плохое питание, скученность военных лагерей и лагерей беженцев[10]
Inson tarbiyasi tug'ilishdan boshlanadi. Ba'zilar uchun bu hayotning oxirigacha davom etadi. O'qitishning turli xil usullari mavjud, ammo buning uchun ko'pincha kitoblardan foydalanamiz. Zero, kitob bizning bir umrga xizmat qiladigan asosiy manbamizdir. Tug'ilgandan ota-onalar chaqaloqqa ertak o'qiydilar. Ushbu kitoblardan bola yaxshi va yomonni, yaxshi va yomonni va boshqa ko'p narsalarni bilib oladi. Ota-onalar ham ortda qolmaydilar, chunki yosh onalar va otalarning o'zi qanday qilib to'g'ri ta'lim berish haqida bilimga ega bo'lishlari kerak va ular ham kitobni egallaydilar.Kitoblardan olingan ma'lumotlar hayotni va unda uchraydigan barcha narsalarni o'rgatadi. Badiiy adabiyot hayotning har xil qirralarini, uning barcha qiyinchiliklari va quvonchlarini yoritib beradi.