Илгертен эле биздин ата бабалар суу а жашоосунда маанилуу ролду ойной турганын билишкен . Ал тугул суу жонунда макалдар да коп .Мисалы : Суу- омур булагы , Суусуз жашоо жок ж .б. Ырым жырымдар да коп , илгертен эле сууну булгаба ,сууну ысырап коромжулаба , булак корсон козун ачып кой деп айтып келишкен мурункулар .
Адам тамаксыз бир нече кун жашайт ,ал эми суусуз уч кундон ашык жашайт албайт . Мунун озу суу жон гана суу эмес , бизге жашоо тартуулаган зат экенин далилдейт . Сууну сыйлоо , биздин милдет.
3. этапы работы режиссера над инсценировкой. 1. выбор материала. он зависит от личной темы. на этом этапе необходимо остановиться на вопросе что хочется сделать, пусть не останавливает как, это потом решается. 2. разбор материала подлежащего инсценированию: - выделение событийного ряда - фабулы - сюжета 3. создание каркаса инсценировки - (движение от идейно-тематического замысла к фабуле).
объяснение:
оперное произведение делится на акты--> картины--> сцены--> номера. перед актами бывает пролог, в конце оперы — эпилог.
Илгертен эле биздин ата бабалар суу а жашоосунда маанилуу ролду ойной турганын билишкен . Ал тугул суу жонунда макалдар да коп .Мисалы : Суу- омур булагы , Суусуз жашоо жок ж .б. Ырым жырымдар да коп , илгертен эле сууну булгаба ,сууну ысырап коромжулаба , булак корсон козун ачып кой деп айтып келишкен мурункулар .
Адам тамаксыз бир нече кун жашайт ,ал эми суусуз уч кундон ашык жашайт албайт . Мунун озу суу жон гана суу эмес , бизге жашоо тартуулаган зат экенин далилдейт . Сууну сыйлоо , биздин милдет.
ответ:
3. этапы работы режиссера над инсценировкой. 1. выбор материала. он зависит от личной темы. на этом этапе необходимо остановиться на вопросе что хочется сделать, пусть не останавливает как, это потом решается. 2. разбор материала подлежащего инсценированию: - выделение событийного ряда - фабулы - сюжета 3. создание каркаса инсценировки - (движение от идейно-тематического замысла к фабуле).
объяснение:
оперное произведение делится на акты--> картины--> сцены--> номера. перед актами бывает пролог, в конце оперы — эпилог.