Иисус Христос и Евангелие. 1. Вставь пропущенные слова: А) Изображение ………….. ………………., страдающего на кресте, остается главным символом христианской религии. В) В конце I-го – начале ….. века слова Христа стали ………………….. С) В Евангелии описывается воскресение Иисуса …………… на ……………….. День после Его ……………… D) Различных «евангелий» насчитывается более ……….. Е) В ………. году Лаодикийский собор епископов окончательно утвердил канон ……………… Завета.
O'yin dizayneri o'yin haqidagi fikrlarini boshqalarga (ko'pincha san'atkorlar va dasturchilar kabi juda boshqacha fikr yuritishi kerak) etkazishi kerak-shuning uchun aloqa qobiliyatlari muhim, u o'z fikrlarini og'zaki va qog'ozda ifodalashi kerak. Qo'shimcha ko'nikmalardan-o'yinlarni ishlab chiqishda qo'llaniladigan har qanday narsalar: badiiy ta'm, chizma, 3D modellashtirish, matematika, fizika va dasturlash bo'yicha minimal bilim.
Mehnat bozorida geymer dizaynerlarining taklifi odatda talabdan oshib ketadi va hech qanday tajribaga ega bo'lmagan geymer dizayner bu ishni bajarishga qodir ekanligini ishonchli tarzda ko'rsatishi kerak. Buning uchun birinchi navbatda portfelda bepul ishlashingiz kerak — havaskor loyihalarda, mashhur o'yinlar uchun modlarni yaratish. Boshqalar esa boshqa lavozimlarda — masalan, testchilar tomonidan mutaxassislikka kiritilgan. Biroq, bu kelajakdagi o'yin dizayneriga o'yinni rivojlantirishning ichki jarayonlari haqida fikr beradi, shuningdek, o'zini namoyon qilish imkoniyatini beradi.
ответ:Сре́днее арифмети́ческое (в математике и статистике) — разновидность среднего значения. Определяется как число, равное сумме всех чисел множества, делённой на их количество. Является одной из наиболее распространённых мер центральной тенденции.
Предложена (наряду со средним геометрическим и средним гармоническим) ещё пифагорейцами[1].
Частными случаями среднего арифметического являются среднее (генеральной совокупности) и выборочное среднее (выборки).
При стремлении количества элементов множества чисел стационарного случайного процесса к бесконечности среднее арифметическое стремится к математическому ожиданию случайной величины.
O'yin dizayneri o'yin haqidagi fikrlarini boshqalarga (ko'pincha san'atkorlar va dasturchilar kabi juda boshqacha fikr yuritishi kerak) etkazishi kerak-shuning uchun aloqa qobiliyatlari muhim, u o'z fikrlarini og'zaki va qog'ozda ifodalashi kerak. Qo'shimcha ko'nikmalardan-o'yinlarni ishlab chiqishda qo'llaniladigan har qanday narsalar: badiiy ta'm, chizma, 3D modellashtirish, matematika, fizika va dasturlash bo'yicha minimal bilim.
Mehnat bozorida geymer dizaynerlarining taklifi odatda talabdan oshib ketadi va hech qanday tajribaga ega bo'lmagan geymer dizayner bu ishni bajarishga qodir ekanligini ishonchli tarzda ko'rsatishi kerak. Buning uchun birinchi navbatda portfelda bepul ishlashingiz kerak — havaskor loyihalarda, mashhur o'yinlar uchun modlarni yaratish. Boshqalar esa boshqa lavozimlarda — masalan, testchilar tomonidan mutaxassislikka kiritilgan. Biroq, bu kelajakdagi o'yin dizayneriga o'yinni rivojlantirishning ichki jarayonlari haqida fikr beradi, shuningdek, o'zini namoyon qilish imkoniyatini beradi.
Объяснение:
ответ:Сре́днее арифмети́ческое (в математике и статистике) — разновидность среднего значения. Определяется как число, равное сумме всех чисел множества, делённой на их количество. Является одной из наиболее распространённых мер центральной тенденции.
Предложена (наряду со средним геометрическим и средним гармоническим) ещё пифагорейцами[1].
Частными случаями среднего арифметического являются среднее (генеральной совокупности) и выборочное среднее (выборки).
При стремлении количества элементов множества чисел стационарного случайного процесса к бесконечности среднее арифметическое стремится к математическому ожиданию случайной величины.
Объяснение:
надеюсь ведь вопрос некоректный