Жизнь людей на земле зародилась много сотен тысяч назад. Первобытные люди были дикарями и подобно животным жили стадами. Большими группами бродили Они по земле в поисках скудной пищи, сообща делали грубые орудия и пользовались ими.
Первобытные люди тратили много труда, чтобы добыть себе пищу. Они не знала ни скотоводства, ни земледелия, ни переработки добытых продуктов. Им приходилось искать и просто собирать всё то, что годилось в пищу.
В этот первый период своей жизни люди не имели жилищ, они ещё не научились их строить. Поэтому они жили в лесах, прятались в кустах, забивались в глубокие пещеры. Орудия труда изготовлялись ими из камня и кости. Это были грубые орудия без какой-либо отделки и шлифовки. Эти первые орудия из камня, которые люди научились делать, называются орудиями «древнекаменного века» (палеолита). С их люди охотились на диких животных, выкапывали съедобные коренья. Немного можно было сделать такими простыми орудиями. Поэтому жизнь этих людей постоянно угрожала опасность хищных зверей и голода. В борьбе за существование людям приходилось бродить вместе большой ордой сообща искать пищу, выбирать временную стоянку. Такова была жизнь первобытной орды.
Класічная паэзія выпрацавала ўстойлівыя віды верша — так званыя «цвёрдыя» страфічныя формы: санет, трыялет, актава і інш. Для іх характэрна дакладна вызначаная колькасць радкоў у вершы, пэўная сістэма рыфмоўкі, якую вы паспрабавалі вызначыць пры вывуіэнні канкрэтных твораў, і адметная для кожнага віда верша кампазіцыя. Так, санет, які складаецца з чатырнаццаці напісаных ямбам радкоў, выразна дзеліцца на дзве часткі: у першых васьмі радках падаецца развіццё тэмы, у наступных — кульмінацыя і развязка, падагульненне. У трыялеце (від васьмірадковага верша, у якім два першыя і два апошнія, а таксама першы і апошні радок аднолькавыя) радок, які паўтараецца тройчы, завастрае ўвагу чытача на асноўнай думцы твора. Актава — таксама васьмірадковы верш, шэсць першых радкоў у якім звязаны перакрыжаванай рыфмоўкай, а два апошнія — сумежнай, што прыцягвае ўвагу да галоўнай думкі твора. Класічныя віды верша існуюць на працягу многіх стагоддзяў ва ўсіх еўрапейскіх літаратурах, апрацаваны талентам выдатных майстроў слова і заключаюць у сабе законы пры-гажосці і гармоніі. Таму яны актыўна ўжываюцца і ў сучаснай лірыцы.
Жизнь людей на земле зародилась много сотен тысяч назад. Первобытные люди были дикарями и подобно животным жили стадами. Большими группами бродили Они по земле в поисках скудной пищи, сообща делали грубые орудия и пользовались ими.
Первобытные люди тратили много труда, чтобы добыть себе пищу. Они не знала ни скотоводства, ни земледелия, ни переработки добытых продуктов. Им приходилось искать и просто собирать всё то, что годилось в пищу.
В этот первый период своей жизни люди не имели жилищ, они ещё не научились их строить. Поэтому они жили в лесах, прятались в кустах, забивались в глубокие пещеры. Орудия труда изготовлялись ими из камня и кости. Это были грубые орудия без какой-либо отделки и шлифовки. Эти первые орудия из камня, которые люди научились делать, называются орудиями «древнекаменного века» (палеолита). С их люди охотились на диких животных, выкапывали съедобные коренья. Немного можно было сделать такими простыми орудиями. Поэтому жизнь этих людей постоянно угрожала опасность хищных зверей и голода. В борьбе за существование людям приходилось бродить вместе большой ордой сообща искать пищу, выбирать временную стоянку. Такова была жизнь первобытной орды.
Класічная паэзія выпрацавала ўстойлівыя віды верша — так званыя «цвёрдыя» страфічныя формы: санет, трыялет, актава і інш. Для іх характэрна дакладна вызначаная колькасць радкоў у вершы, пэўная сістэма рыфмоўкі, якую вы паспрабавалі вызначыць пры вывуіэнні канкрэтных твораў, і адметная для кожнага віда верша кампазіцыя. Так, санет, які складаецца з чатырнаццаці напісаных ямбам радкоў, выразна дзеліцца на дзве часткі: у першых васьмі радках падаецца развіццё тэмы, у наступных — кульмінацыя і развязка, падагульненне. У трыялеце (від васьмірадковага верша, у якім два першыя і два апошнія, а таксама першы і апошні радок аднолькавыя) радок, які паўтараецца тройчы, завастрае ўвагу чытача на асноўнай думцы твора. Актава — таксама васьмірадковы верш, шэсць першых радкоў у якім звязаны перакрыжаванай рыфмоўкай, а два апошнія — сумежнай, што прыцягвае ўвагу да галоўнай думкі твора. Класічныя віды верша існуюць на працягу многіх стагоддзяў ва ўсіх еўрапейскіх літаратурах, апрацаваны талентам выдатных майстроў слова і заключаюць у сабе законы пры-гажосці і гармоніі. Таму яны актыўна ўжываюцца і ў сучаснай лірыцы.
Объяснение:
Санет, трыялет, актава