Контрольна робота №3 ДІЄПРИКМЕТНИК І варіант І рівень Прочитайте текст і виконайте завдання 1- 4. [1]Хюсь інстинктивно чіплявся за молочно-білий промінь, як потопаючий за соломинку. [2] Хm? [3] Птах нагло засочений хижим, але вже ситим звіром, що погрався підраненою жертвою і жбурнув її у вибоїну. [4] Пташеня, що необачно вибралося з рідною гнізда, щоб стати на ще незміцніле фило. [5] Звіреня полишене зграєю на неминучу смерть... Завдання 1- 4 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь 1.Дієприкметник перейшову іменнику реченні А 1 БЗ В4 Г5 (0,5 б.). 2.Пунктуаційну помилку допущено вреченні А 1 Б3 В4 Г5(05 б.). 3.Орфографічну помилку допущено вреченні А 1 Б3 В4 Г5(0,5 б.). 4. Стиль тексту Анау Ю ВИЙ Б публіцистичний В художній ГрозмO Bний(05 б). Завдання 5— 12 мають по чотири варианти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ 5.Уреченні А вже сьогодні картина нарешті намальована дієприкметник виконує синтаксичну роль А підмета Б присудка В означення Гдодатка (05б.) 6. Дієприкметниковий зворот не треба відокремлювати комами вреченні (розділові знаки пропущею) A Cтеп опо Витий тишею дихав пахощами росяних трав. Б Замурзаний медом онучок вигойдувався на міцних дідо ВИх руках. В Непорушно стоять дерева рясно вкриті ф а ротю. ГХліба змиті дощем яскраво зелен ли. (05б.) 7.Дієприкметниковий зворот треба відокремлювати юмами в реченні (розділові знаки пропущено) A Підхопленах ВИЛ ЯМи шлюпка вилетіла в море. Б Море мо вчало 30 всім пристане тихою ласкою ночі. BO кутані сад ками та левадами біленькі хатки розбіглися по пагорбку. ГТремтячими від хвилювання руками Тарас розгорнув папір. (05б.) 8.Лише пасивні дієприкметники шведено врядку А печений, про ю Кий, бачений Бюлотий, по си вілий, ріжучий в світліючий, пою вке, змарнілий Г звернений, знищений, витертий (0 5б.) 9 Не здієприкметниками треба писати окремо врядку А не/до спані ночі; книга непрочитана; не/вишита сорочка Б незаплановані заходи, не/спіймана риба; не/виголошена сьогодні промо ва В не/допечена нами булка; непочута ще пісня; незмір янiнiким глибини Гнезаплановані заздалегідь заходи; справа незакінчена; непочута порада (0 5б.)
Сегодня планета существует в условиях всемирной коммуникации, а потому интенсивность экономических, политических и культурных процессов ведет едва ли не к разрушению многих укоренившихся общественных порядков. Этот факт вновь делает актуальными исследования социальной энтропии как меры отклонения социальной системы от стандартного состояния, при котором выражается понижение уровня организации, качества функционирования, скорости развития системы.
Согласно второму началу термодинамики или закону возрастания энтропии, все процессы во Вселенной сопровождаются разрушением организованных структур. В основе любого изменения непременно скрыты распад и хаос. Они не имеют ни причин, ни целей, ни закономерностей - они просто пребывают в постоянном движении, в котором возможны самые разные направления, продиктованные лишь случайностью [1].
Энтропия является универсальным процессом, который затрагивает все системы, от мельчайших до гигантских, вроде той, которую представляет собой наша Вселенная. «Социальная энтропия - это динамика распада структур, которая сопровождается ослаблением их функций, отвечающих за социализацию и регулирование». Когда это происходит, повышается вероятность того, что отдельный индивид не будет иметь возможности стать личностью, реализовать себя в творчестве. А социум в целом имеет шанс превратиться в жестокий иерархичный порядок, в котором социализация будет происходить под жестким давлением отдельный социальных институтов.
Объяснение:
Сегодня планета существует в условиях всемирной коммуникации, а потому интенсивность экономических, политических и культурных процессов ведет едва ли не к разрушению многих укоренившихся общественных порядков. Этот факт вновь делает актуальными исследования социальной энтропии как меры отклонения социальной системы от стандартного состояния, при котором выражается понижение уровня организации, качества функционирования, скорости развития системы.
Согласно второму началу термодинамики или закону возрастания энтропии, все процессы во Вселенной сопровождаются разрушением организованных структур. В основе любого изменения непременно скрыты распад и хаос. Они не имеют ни причин, ни целей, ни закономерностей - они просто пребывают в постоянном движении, в котором возможны самые разные направления, продиктованные лишь случайностью [1].
Энтропия является универсальным процессом, который затрагивает все системы, от мельчайших до гигантских, вроде той, которую представляет собой наша Вселенная. «Социальная энтропия - это динамика распада структур, которая сопровождается ослаблением их функций, отвечающих за социализацию и регулирование». Когда это происходит, повышается вероятность того, что отдельный индивид не будет иметь возможности стать личностью, реализовать себя в творчестве. А социум в целом имеет шанс превратиться в жестокий иерархичный порядок, в котором социализация будет происходить под жестким давлением отдельный социальных институтов.
Аяқты ашып, бүгіп секірулерді дамыту.
Сабақтың мақсаты:
Сауықтыру: денсаулықты жан - жақты нығайтуға және үйлесімді дене дамуына көмектесу, дене мүсінін дұрыс қалыптастыру;
Білімдік: қуат - күшін, икемділігін, төзімділігі мен табандылығын арттыруға көңіл бөлу;
Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілік, ақыл-ой, эстетикалық және еңбек тәрбиесіне баулу.
Керекті құрал: маттар.
Көрнекілік: акробатикалық суреттер.
Сабақтың барысы:
I Кіріспе бөлім 5 – 8 мин.
1) Сапқа тұрғызу, оқушылардың қатысы жөнінде баяндау.
2) Өтетін сабақтың міндеттерін түсіндіру.
3) Дене қыздыруға арналған бірнеше саптық және реттік жаттығуларды жасау. Дайындық жаттығулары:
а) аяқты түзу ұстап, алға серпілу, әр аяқпен кезек - кезек 15 - 20 серпіліс жасау (25 - 40 сек., 2 - рет қайталау)
ә) орындықта, еденде отырып:
- аяққа күш түсірмей 12 - 15 рет серпілу, 2 рет қайталанады,
- тізені бүгу арқылы кезек - кезек кеудеге тигізу (12 - рет қайталанады),
- аяқты түзу ұстап, биік көтеру (8 - 10 реттен 2 - рет қайталанады);
- аяқты 3 - 5 сек. көтеріп ұстап тұру (2 рет). Тағы басқа жаттығуларды пайдалану.