МНОГО БАЛОВ
I . Выбери правильный ответ:
1. В боях за Белоруссию главная роль отводилась фашистской армии
а. «Центр»
б. «Север»
в. «Северная Украина»
г. «Юг»
2. Когда начался предварительный этап операции «Багратион»
А. 30 мая 1944 г.;
б. 29мая 1944 г.;
в. 28 мая 1944 г.
г. 22 июня 1944
3. В операции «Багратион участвовали:
а. 1 й Прибалтийский фронт
б. 1 й Украинский фронт
в. 1 й Белорусский фронт
г. 2 й Прибалтийский фронт
д. 2 й Белорусский фронт
е. 2 й Украинский фронт
ж. 3 й Белорусский фронт
з. 3 й Украинский фронт
4. Укажите имя, выпавшее из общего логического ряда:
а. И.Д.Черняховский
б. К.К. Рокоссовский
в. И.С. Конев
г. Г. Ф.Захаров
д. И. Баграмян
5.Назовите хронологические рамки операции «Багратион»
а.30 июня – 25 августа 1944г.
б. 23 июня – 29 августа 1944г.
в. 10 июня – 16 августа 1944 г.
г. 15 июня – 28 августа 1944 г.
6. Соотнеси фронт и его главнокомандующего в операции «Багратион».
1. 3 й Белорусский фронт а. К.К. Рокоссовский
2. 1 й Прибалтийский фронт б. Г.Ф. Захаров
3. 2 й Белорусский фронт в. И.Х Баграмян
4. 1 й Белорусский фронт г. И.Д. Черняховский.
II Дайте письменный ответ на во Опишите роль партизан в операции « Багратион».
2. В чем историческое значение операции «Багратион».
3. Какие два фронта были задействованы в Витебско-Оршанской операции.
4. Каковы потери вермахта в ходе Витебско-Оршанской операции.
Баш мүчө - сүйлөмдүн грамматикалык негизин, борборун түзүүчү структуралык-семантикалык компонент (компоненттер).
Баш мүчө сүйлөмдүн формалдык-грамматикалык түзүлүшүн аныктап, эки тутумдуу сүйлөмдө ээ жана баяндоочко, ал эми бир тутумдуу сүйлөмдө бир Баш мүчөгө ажырайт. Ээ менен баяндооч өз ара предикативдик катышта турат. Жалпысынан, ээ ой жүгүртүүнүн субъектиси жана айтылуучу ойдун темасы болот, ал эми баяндооч ой жүгүртүүнүн предикаты жана айтылуучу ойдун ремасы болот да, Баш мүчө сүйлөмдө логикалык функцияны аткарат.
Шығыс өркениет – шығыс мәдениеттерінің әр түрлі уақыт және мекен кеңістігіндегі даму деңгейін бейнелейтін жалпы атау. Шығыс өркениет көп жағдайда Батыс өркениетіне қарама-қайшы ұғым ретінде қолданылып, дәстүрлі қоғамның батыс мәдениетінен ерекшелігін айғақтай түсу үшін пайдаланылады. Шығыстағы дала өркениеті, ислам өркениеті, қытай өркениеті, үнді өркениеті, т.б. сипаты жағынан әр алуан және әрқайсысының өздеріне тән ерекшеліктері бар мәдениеттердің болуы олардың бастау алатын рухани, діни, мәдени бастауларының әрқилылығымен анықталады. Жалпы адамзат өркениетінің ішінде өзіндік қайталанбас ерекшелігімен, рухани құндылықтарға қосқан мол үлесімен ерекшеленетін қазақ мәдениеті де дала өркениетінен бастау алатын, ислам өркениетімен құнарлана түскен жалпы Шығыс өркениет аясындағы дербес төл өркениет.