No1. Берилген тартиптеги сүйлөмдү белгиле. Ээ толуктооч баяндооч а) Мен кантты чайга салдым. б) Бизди эжем күтүп отурат.
в) Бүгүн сага жаңылык айтам. г) Сени апаң чакырып жатат.
No2. Cүйлөмдөгү баяндоочтун суроосун белгиле.
Жазында күн жаайт, чөптөр өсөт.
а) Эмне болот? б) Кайсы кезде? в) Кандай учур? г) Эмне кылган?
No3. Сүйлөмдүн ээсин белгиле. Кыздар топ таш ойноп жатышат.
а) Кыздар б) топ таш в) ойноп г) ойноп жатышат
No4. Сүйлөмдүн ээсин белгиле. Алыстан музыканын шаңдуу үнү угулууда.
а) Алыстан б) музыканын в) шаңдуу үнү г) угулууда
No5. Сүйлөмдүн ээсин белгиле.
Аба ырайы бузулгандыктан, учак убагында учпай калды.
а) аба ырайы б) учак в) убагында г) учпай калды
No6. Сүйлөмдүн ээсин белгиле.
Илгери беш бир тууган заңгыраган сарайда жашаган экен.
а) жашаган экен б) заңгыраган в) бир тууган г) сарайда
No7. Сүйлөмдүн баяндоочун белгиле.
Менин апам мектепте мугалим болуп иштейт.
а) апам б) мугалим в) иштейт г) менин
No8. Берилген тартиптеги сүйлөмдү белгиле.
Ээ толуктооч баяндооч
а) Эртең досум менен тоого чыгам. б) Бизге баары кол чабышты.
в) Апам майды камырга кошту. г) Энени сыйлаган жаман болбойт.
No9. Толуктооч маанисине карай канчага бөлүнөт?
А) жөнөкөй, татаал В) уңгулуу, уңгусуз Б) туунду, тубаса Г) тике, кыйыр
No10. Сүйлөмдүн ичинен толуктоочту тап.
Кымбат кызыктуу китеп окуду.
а) Кымбат б) кызыктуу в) китеп г) окуду
No 11. Кыйыр толуктооч кайсы жөндөмолөрдүн мүчөлөрү менен уюшулат?
А) атооч, илик, барыш Б) барыш, табыш, чыгыш В) чыгыш, барыш, илик Г) барыш, жатыш, чыгыш
No12. Толуктоочтор түзүлүшүнө карай кандай болуп бөлүнөт?
А) жөнөкөй, тутумдаш В) каратма, киринди Б) татаал, өтө татаал Г) сырдык, тууранды
No13. Тике толуктоочтун суроолорун тапкыла.
А) кимдин? Эмненин? В) Кимден? Эмнеден? Б) Кимге? Эмнеге? Г) Кимди? Эмнени?
No14. Которгула: Бог, создатель.
А) Жараткан Б) Берген В) Алган Г) Туураган
No15. Тестти орус тилине которгула(переведите текст на русский язык):
Бешинчи мектеп
Бешинчи мектепте эң көп балдар окуйт. Алар көчөдө, мектепте тартиптүү жүрүшөт. Адамдарга дайыма сылык, кичипейил. Жатаканада да, мектепте да өздөрүн таза кармашат. Алар ынтымактуу жашашат. Бири-бирине сабакта, жумушта жардам беришет. Бирге ойношот. Бирге сабак даярдашат. Балдардын мындай жүрүшүн эл да жакшы көрөт. Балдардын так ушундай тарбияланып жатышына педагогдордун эмгектери да зор экендиги белгилүү.
1)Гимнастические снаряды: 1 — гимнастическое бревно; 2 — перекладина; 3 — брусья мужские; 4 — кольца; 5 — мостик;
6 — брусья разновысокие; 7 — конь гимнастический для прыжков; 8 — козел гимнастический; 9 — конь гимнастический
2)ЖЕНЩИНЫ, МНОГОБОРЬЕ, ЛИЧНОЕ ПЕРВ-ВО
ЖЕНЩИНЫ, ГРУППОВЫЕ УПРАЖНЕНИЯ
3)Официальные спортивные соревнования по спортивной акробатике проводятся в спортивных дисциплинах в соответствии со Всероссийским реестром видов спорта (ВРВС). Наименования спортивных дисциплин также указаны в соответствии с правилами ФИЖ:
- Пара - балансовое упражнение (мужчины, женщины, юниоры, юниорки, юноши, девушки, мальчики, девочки); "Women's pair" и "Men's pair" - balance exercise"
- Пара - темповое упражнение (мужчины, женщины, юниоры, юниорки, юноши, девушки, мальчики, девочки); "Women's pair" и "Men's pair" - dynamic exercise"
- Пара - многоборье (мужчины, женщины, юниоры, юниорки, юноши, девушки, мальчики, девочки); "Women's pair" и "Men's pair" - all round or qualification"
- Пара - комбинированное упражнение (мужчины, женщины, юниоры, юниорки, юноши, девушки, мальчики, девочки); "Women's pair" и "Men's pair" - combined exercise"
- Смешанная пара - балансовое упражнение (мужчины, женщины, юниоры, юниорки, юноши, девушки, мальчики, девочки); "Mixed pair" - balance exercise"
- Смешанная пара - темповое упражнение (мужчины, женщины, юниоры, юниорки, юноши, девушки, мальчики, девочки); "Mixed pair" - dynamic exercise"
- Смешанная пара - многоборье (мужчины, женщины, юниоры, юниорки, юноши, девушки, мальчики, девочки); "Mixed pair" - all round or qualification"
- Смешанная пара - комбинированное упражнение (мужчины, женщины, юниоры, юниорки, юноши, девушки, мальчики, девочки); "Mixed pair" - combined exercise"
- Тройка - балансовое упражнение (женщины, юниорки, девушки, девочки); "Women's Group" - balance exercise"
- Тройка - темповое упражнение (женщины, юниорки, девушки, девочки); "Women's Group" - dynamic exercise"
- Тройка - многоборье (женщины, юниорки, девушки, девочки); "Women's Group" - all round or qualification"
- Тройка - комбинированное упражнение (женщины, юниорки, девушки, девочки); "Women's Group" - combined exercise"
- Четверка - балансовое упражнение (мужчины, юниоры, юноши, мальчики); "Men's Group" - balance exercise"
- Четверка - темповое упражнение (мужчины, юниоры, юноши, мальчики); "Men's Group" - dynamic exercise"
- Четверка - многоборье (мужчины, юниоры, юноши, мальчики); "Men's Group" - all round or qualification"
- Четверка - комбинированное упражнение (мужчины, юниоры, юноши, мальчики); "Men's Group" - combined exercise"
- Командные соревнования (мужчины, женщины) "Team competition"
Объяснение: