Автор, Е. Габова, конечной фразой текста заставляет задуматься о том, что несмотря на различия между нами, в каждом есть " изюминка" И никто не имеет морального права унижать другого. Проблема неоправданной жестокости молодых людей, призыв к взаимопониманию - вот основа текста.
В четвертом предложении читатель замечает негативное отношение подростков к девочке из бедной семьи. Но была ли она неинтересной личностью ? В четырнадцатом предложении автор говорит о чудесных качествах Рыжухи. А в сорок втором наблюдаем отзывчивость Светланы, ее щедрость.
Девушка ,вопреки всем, выросла изумительной певицей. И мы, читатели, убеждены в том, что не все " прогнозы" сбываются, что " рыжие" порой больше добиваются в жизни, чем " белые" и " темные". Автор учит нас внимательно всматриваться в окружающих и быть добрее.
На День народження батьки подарували мені новий гарний мобільний телефон. Він дуже сучасни, стильний та має всі необхідні мені функції. Мобільний телефон має великий сенсорний екран, який повертається сам, якщо я розверну телефон, також у ньому є дуже багато різних картинок та мелодій. Я в захопленні від восьми мегапіксельної камери з вбудованим спалахом. Також я можу відправляти текстові та мультимедійні повідомлення. На телефоні є такі функції як: блутуз, вай-фай та інтернет. Телефон має потужний процесор, завдяки якому я можу грати в різні цікаві ігри у вільний від навчання час. Ігри я завантажую безкоштовно, завдяки програмному забезпеченню "Андроїд". Разом з телефоном у комлекті були навушники, то ж я можу слухати завантажену мною музику або радіо. Мій новий телефон з легкістю може замінити ноутбук або планшет, оскільки на ньому можна встановити програми для друкування текстових документів, словники, довідники та перекладачі. Він для меневсе: засіб зв"язку, іграшка та помічник у навчанні. Я дуже вдячний батькам за такий подарунок.
Автор, Е. Габова, конечной фразой текста заставляет задуматься о том, что несмотря на различия между нами, в каждом есть " изюминка" И никто не имеет морального права унижать другого. Проблема неоправданной жестокости молодых людей, призыв к взаимопониманию - вот основа текста.
В четвертом предложении читатель замечает негативное отношение подростков к девочке из бедной семьи. Но была ли она неинтересной личностью ? В четырнадцатом предложении автор говорит о чудесных качествах Рыжухи. А в сорок втором наблюдаем отзывчивость Светланы, ее щедрость.
Девушка ,вопреки всем, выросла изумительной певицей. И мы, читатели, убеждены в том, что не все " прогнозы" сбываются, что " рыжие" порой больше добиваются в жизни, чем " белые" и " темные". Автор учит нас внимательно всматриваться в окружающих и быть добрее.