вялікія прыгожыя вочы; у водсвеце вячэрняй зары зусім пунсовым зрабіўся яе твар. Некалі на спатканнях яна часта рабіла так: сярод сур'ёзнай размовы аб самых высокіх матэрыях раптам падскаквала, зрывала каштан, ці галінку ліпы, ці проста ліст, клала яго на руку і «страляла». Або, калі яны часам выходзілі ўвечары за горад, раптам прапаноўвала: «Давай навыперадкі!» яна прызналася, што саромелася свайго беднага ўбрання: яна была з беднай сям'і, расла без маці. Саша стала нейкая больш стрыманая, паважная.
вялікія прыгожыя вочы; у водсвеце вячэрняй зары зусім пунсовым зрабіўся яе твар. Некалі на спатканнях яна часта рабіла так: сярод сур'ёзнай размовы аб самых высокіх матэрыях раптам падскаквала, зрывала каштан, ці галінку ліпы, ці проста ліст, клала яго на руку і «страляла». Або, калі яны часам выходзілі ўвечары за горад, раптам прапаноўвала: «Давай навыперадкі!» яна прызналася, што саромелася свайго беднага ўбрання: яна была з беднай сям'і, расла без маці. Саша стала нейкая больш стрыманая, паважная.
ответ:Для того чтобы научить детей правильно рисовать природу необходимо соблюдать последовательность выполнения пейзажа:
Начинается с выбора уголка природы, который вы хотели изобразить в своей картине.
Пейзаж обычно рисуют с натуры (на пленере), но есть один который позволяет это делать и дома (этюды)
Этюд – это зарисовка отдельных элементов будущей картины (прорисовка цветов, трав, неба, деревьев, зданий, земли, воды).
На примере этих этюдов можно создать пейзаж.
Рисование начинается с выполнения наброска карандашом (нажим на карандаш должен быть легким, прорисовываются только главные детали)
Делим плоскость бумаги на две части (небо и земля). Линия, которая делит небо и землю называется линия горизонта.
я хожу на изо :з