Студент Романов П. пополнял в банкомате банковскую карту, однако, банкомат «зажевал» деньги и прервал операцию пополнения. На счет Романова П. деньги не поступили.
Прежде, чем Вы прочитаете... Можно этот ответ лучшим сделать... Эта штука мне чень нужна...
Заранее большое!
1 сознательная ситуация:
Я пропустила рейс самолёта. Я не ругаюсь не плачу, не сержусь... Я выдохнула и спокойно пошла на ресепшн разбираться. Купила или не купила новый билет - дальше другая история...
2 бессознательная ситуация:
Я пропустила рейс самолёта. Я бегаю, кричу, машу руками... матерюсь... ... ничего не происходит!
Вывод:
Лучше всего, всегда успокоиться и не нервничать, подумать. Если есть рядом люди, близкие люди, которые могут , то можно посоветоваться с ними. И решить проблему. Ведь если я не буду стараться исправить ситуацию, то какой будет смысл в ругательствах?!
Прежде, чем Вы прочитаете... Можно этот ответ лучшим сделать... Эта штука мне чень нужна...
Заранее большое!
1 сознательная ситуация:
Я пропустила рейс самолёта. Я не ругаюсь не плачу, не сержусь... Я выдохнула и спокойно пошла на ресепшн разбираться. Купила или не купила новый билет - дальше другая история...
2 бессознательная ситуация:
Я пропустила рейс самолёта. Я бегаю, кричу, машу руками... матерюсь... ... ничего не происходит!
Вывод:
Лучше всего, всегда успокоиться и не нервничать, подумать. Если есть рядом люди, близкие люди, которые могут , то можно посоветоваться с ними. И решить проблему. Ведь если я не буду стараться исправить ситуацию, то какой будет смысл в ругательствах?!
я постаралась...)))...
1.Повноцінне спілкування залежить від обох партнерів.
2. Для повноцінного спілкування ми маємо об’єднати «дві мови»: мову слів і мову тіла (жести, посмішка).
3. Важливим у спілкуванні є вміння говорити й уміння слухати.
4. Основні правила активного слухання:
5. Використовуйте мову тіла: сідайте обличчям до того, з ким розмовляєте, нахиляйтеся вперед, встановіть контакт очима.
6. Застосовуйте звуки та жести заохочення: підтримуйте співрозмовника доброзичливою посмішкою, словами «так – так» … та ін., хитанням головою.
7. Ставте уточнюючі запитання: вони допомагають прояснити ситуацію, уточнити дещо із того, що вже відомо.
У спілкуванні намагайтеся уникати наступних дій:
1. Переривати співрозмовника.
2. Демонструвати рухами або виразом обличчя, що ви не готові зразу слухати.
3. Давати поради.