В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
rgh223344
rgh223344
28.01.2021 12:55 •  Другие предметы

Выберите правильные утверждения ( верных ответов 5) Мировой океан – основная часть гидросферы.
Самым соленым океаном мира является Атлантический – 38 ‰
Самый большой океан – Северный Ледовитый.
Окраинным морем называют море, далеко вдающееся в материк.
Ледник – это скопление пресного льда на суше.
Воду, находящуюся между двумя водоупорными пластами, называют грунтовой.
Температура воды понижается от экватора к полюсам, так как угол падения солнечного тепла уменьшается
Самое большое озеро в мире – Каспийское.
Океаническая вода замерзает при 0 градусов
Водохранилища – природные водоемы.

Показать ответ
Ответ:
Olya555556
Olya555556
14.06.2021 09:51

1.Сёгун — военный правитель в средневековой Японии. Сёгун (роман) — роман Джеймса Клавелла 1975 года, входящий в состав его «Азиатской саги». Сёгун (мини-сериал) — мини-сериал 1980 года, экранизация одноимённого произведения Джеймса Клавелла.

2.Самурай — в феодальной Японии — светские феодалы-мужчины, кроме онна-бугэйся, начиная от крупных владетельных князей и заканчивая мелкими дворянами; в узком и наиболее часто употребляемом значении — военно-феодальное сословие мелких дворян

3.Даймё — крупнейшие военные феодалы средневековой Японии.

4.Е́внух — полностью или частично кастрированный мужчина. Термин применяется, как правило, в историческом контексте для обозначения оскоплённых в детстве слуг при гаремах восточных владетелей или вельмож

Объяснение:

0,0(0 оценок)
Ответ:
parknariya
parknariya
05.04.2023 11:32

Объяснение:

Илгери-илгери бир абышка кемпир болуптур. Бир күнү абышка:

-Байбиче мага Комоч бышырып берчи? -деп суранат.

-Эмнеден бышырам унубуз да жок. Сен кампаны шыпырып, булуң бурчтардан кырып чогултуп көр.Кемпири айтканадай кылып эки уч унду чогултуп алып, каймак менен камыр жууруп, тоголок көмөч жасады да, мештин ичинде бышырып муздасын деп терезеге койуп койот.

Көмөч жата бергенден тажап, томолонуп дөңгө, дөңдөн чөпкө, чөптөн жолго тушту да, андан ары жол менен томолонуп жөнөйт.

Көмөч томолонуп бара жатса астынан коен чыгат:

— Көмөч, көмөч мен сени жейм!

— Жебе мени, коен, андан көрө мен сага кандай ырдап берем, уксаң:

Коен кулактарын тикчийтип тыңшап калса, көмөч ырдай баштайт.

Мен Көмөчмүн, Көмөчмүн,

Кампадан шыпырылгам,

Кычыктардан кырылгам,

Каймак менен жуурулгам,

Мен меш ичинде бышырылгам,

Терезеде муздатылгам,

Мен абышкадан кетип калам,

Мен кемпирден кетип калам.

Сенден коен оңой эле кетип калам! -деп көмөч андан ары томолонуп кетип калат. Коен аны карап кала берет.

Көмөч томолонуп токойдо бара жатса, алдынан карышкыр чыгат:

— Көмөч, көмөч, мен сени жейм!

-Жебе мени карышкыр. Андан көрө менин ырымды уксаң. Көмөч ырдай баштайт.

Мен Көмөчмүн, Көмөчмүн,

Кампадан шыпырылгам,

Кычыктардан кырылгам,

Каймак менен жуурулгам,

Мен меш ичинде бышырылгам,

Терезеде муздатылгам,

Мен абышкадан кетип калам,

Мен кемпирден кетип калам.

Мен коендон кетип калам,

Сенден карышкыр оңой эле кетип калам — деп көмөч андан ары томолонуп кетип калат. Карышкыр аны карап кала берет.

Томолонуп бара жатса алдынан аю чыгат:

Балдарды тебелеп тепсеп:

-Көмөч, Көмөч, мен сени жейм!

-Кайдан сага, мени жемек май таман, андан көрө менин ырымды уксаң. Көмөчтүн ырына аю кулак төшөйт.

Мен Көмөчмүн, Көмөчмүн,

Кампадан шыпырылгам,

Кычыктардан кырылгам,

Каймак менен жуурулгам,

Мен меш ичинде бышырылгам,

Терезеде муздатылгам,

Мен абышкадан кетип калам,

Мен кемпирден кетип калам.

Мен коендон кетип калам,

Мен карышкырдан кетип калам,

Сенден аю оңой эле кетип калам,

Көмөч андан ары томолонуп кетет. Аю аны артынан карап кала берет.

Томолонуп бара жатса алдынан түлкү чыгат:

Саламатсыңбы? Көмөч сен кандай татынакайсың, кандай кып-кызылсың, аны мактаган үчүн көмөч кубанып кетип ырдай баштайт. Түлкү болсо угуп жатып, акырын ага жакындай берет.Мен Көмөчмүн, Көмөчмүн,

Кампадан шыпырылгам,

Кычыктардан кырылгам,

Каймак менен жуурулгам,

Мен меш ичинде бышырылгам,

Терезеде муздатылгам,

Мен абышкадан кетип калам,

Мен кемпирден кетип калам.

Мен коендон кетип калам,

Мен карышкырдан кетип калам,

Мен аюдан кетип калам,

Сенден түлкү оңой эле кетип калам.

-Сонун, ыр экен- деди түлкү. Бирок мен карып калдым, кулагым жакшы укпайт, менин мурдумдун учуна отуруп алып, дагы ырдап берчи айланайын. Анын ырын мактаганы үчүн андан бетер кубанып, түлкүнүн мурдуна секирип отуруп алып, ырдай баштайт:

Мен көмөч көмөч түлкү болсо аны- ап! — деп жеп койду.

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Другие предметы
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота