3. Ученик исследовал характер изображения предмета в двух стеклянных линзах: фокусное расстояние
одной линзы F1 = –0,2 м, другой F2 = 0,1 м. Назовите характеристики изображений, получаемых при первой и второй линзы, если известно, что предмет находится между фокусом и двойным
фокусом.
Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ. Сынып: 7Есімшеге, көсемшеге, етістікке байланысты тест тапсырмалары1. Көсемше жұрнақтарын табыңыз.А) –ған-ген-қан-кен В) –а-ып-ғалы-й С) –атын-етін-р Д)–е-іп-ар-ер Е) –с-атын-гелі-п2. Қай қосымша жіктелмейді?А) –атын В) –ғалы С) –ған Д) –ар Е) –мақ3. Көсемшеге жалғанатын жалғауды табыңыз.А) көптік В) жіктік С) тәуелдік Д) тұйық Е) септік4. Көсемше тұлғалы етістіктің жіктеліп тұрған түрін табыңыз.А) келгелі, үйренгелі В) айттым, қалдым С) бітіпті, тозыптыД) табатын, үндемес Е) барған емеспін, келер еді5. Есімшенің тәуелденген түрін табыңыз.А) аяқта, ұқ В) бұзар, шабар С) егер, ендеше Д) көргенің, айтарым Е) жазым, басылым6. Бастауыш қызметін атқарып тұрған есімшені табыңыз.А) Көп күн өтіп кетті ғой сен кеткелі. В) Туған жердей жер болмас. С) Ел аралаған сыншы болар.Д) Ат айналып қазығын табар. Е) Айыратын жаман бар, қосатын жаран бар.
в) уменьшится, если спрыгнуть с носа;
г) (m+M)*V=m*V'; V'=(m+M)*V/m - если прыгнуть с носа со скоростью V', то лодка остановится: m и М- массы мальчика и лодки; V - первоначальная скорость лодки.
Первоначальный импульс лодки и мальчика перейдет весь летящему с носа мальчику.
б) спрыгнуть, не изменив скорость лодки, нельзя. Минимально изменить скорость лодки можно осторожно перевалившись через борт и в случае тяжелой лодки и легкого мальчика.
Чтобы скорость лодки совсем не изменилась, с нее надо исчезнуть без толчка. Например около берега схватиться за толстый сук нависшего дерева. Это возможно, если скорость лодки небольшая. Мальчик тоже обладает этой скоростью и ветка изогнется в сторону движения лодки, а потом станет раскачиваться из-за возникшей деформации.