Бекіту сұрақтары 1. Scretch програмалау ортасында нысан құру қалай жүзеге асады? 2. Спрайт костюмін құру үшін қандай өзгертулер қажет? 3. Костюм ауыстырғанда қандай командалар қолданылады?
function IsNice(n:longint):boolean; // Отвечает на вопрос, является ли число красивым var d,nd,sd:byte; begin sd:=0; nd:=0; repeat d:=n mod 10; sd:=sd+d; Inc(nd); n:=n div 10 until n=0; IsNice:=(sd mod nd = 0) end;
var i,n,k:longint; begin Write('Порядковый номер "красивого" числа: '); Read(n); i:=1; k:=0; repeat if IsNice(i) then Inc(k); if k<>n then Inc(i) until k=n; Writeln('Красивое число равно ',i) end.
Тестовое решение: Порядковый номер "красивого" числа: 15 Красивое число равно 20
function IsNice(n:longint):boolean;
// Отвечает на вопрос, является ли число красивым
var
d,nd,sd:byte;
begin
sd:=0; nd:=0;
repeat
d:=n mod 10;
sd:=sd+d; Inc(nd);
n:=n div 10
until n=0;
IsNice:=(sd mod nd = 0)
end;
var
i,n,k:longint;
begin
Write('Порядковый номер "красивого" числа: '); Read(n);
i:=1; k:=0;
repeat
if IsNice(i) then Inc(k);
if k<>n then Inc(i)
until k=n;
Writeln('Красивое число равно ',i)
end.
Тестовое решение:
Порядковый номер "красивого" числа: 15
Красивое число равно 20