В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
sofia20015
sofia20015
10.04.2021 04:30 •  Информатика

Дана табличка n × n, в клетках которой записаны натуральные числа от 1 до 109.

Существует ли путь из клетки (1, 1) в клетку (n, n) такой, что НОД чисел на этом пути больше 1? Перемещаться можно по клеткам только вправо и только вниз. Например, из клетки с координатами (x, y) можно перейти в клетку (x, y + 1) или в клетку (x + 1, y).

Формат ввода
В первой строке вводится n — сторона таблички.

В следующих n строках вводится по n чисел — сама таблица.

Формат вывода
Если путь существует, то выведите 0 при перемещении вправо и 1 при перемещении вниз. Если удовлетворяющих условию путей несколько, то выведите любой подходящий путь.

Если пути не существует, выведите -1.

НА ЛЮБОМ ЯЗЫКЕ

Показать ответ
Ответ:
Furum
Furum
24.08.2022 20:50

Бейсик Python

DIM N, S AS INTEGER

N = 1

S = 0

WHILE N <= 100

S = S + 30

N = N * 2

WEND

PRINT S

n = 1

s = 0

while n <= 100:

   s = s + 30

   n = n * 2

print(s)

Паскаль Алгоритмический язык

var n, s: integer;

begin

   n := 1;

   s := 0;

   while n <= 100 do

   begin

       s := s + 30;

       n := n * 2

   end;

   write(s)

end.

алг

нач

цел n, s

n := 1

s := 0

нц пока n <= 100

   s := s + 30

   n := n * 2

кц

вывод s

кон

Си++

#include <iostream>

using namespace std;

int main()

{

   int n, s;

   n = 1;

   s = 0;

   while (n <= 100)

   {

       s = s + 30;

       n = n * 2;

   }

   cout « s « endl;

}

Объяснение:

0,0(0 оценок)
Ответ:
Наташа006
Наташа006
24.08.2022 20:50

Lazarus-та жоба жасау екі кезеңнен тұрады: жобаның сыртқы пішінін жасау және программалық кодын жазудан тұрады. Жобаның интерфейсін жасауға жоба пішінінің терезесі мен программа кодын жазу редакторын өзара тығыз байланыста қолданамыз. Жоба пішінінің терезесіне жаңа компоненттерді енгізсек, программа кодының құрылымыда автоматты түрде өзгереді. Алғашқы жобаны дайындауды бастайық.

Жоба дайындау төмендегі кезеңдерден тұрады:

1. Пуск – Программы – Lazarus командасын орындап, программа ерезесін ашамыз.

Lazarus терезесі ашылғанда терезеде жоғарыда айтылған мәзір, компонент платформасы, объекттер инспекторы, жоба пішіні терезесі мен программа коды редакторының терезесі пайда болады.

2. Тінтуір арқылы мәзірдегі «Файл=>Создать форму» команда-сын таңдасақ, программа терезесінде «Жоба пішіні» және «Бастапқы код редакторының» терезесі пайда болады (5.5, 5.6-суреттер).

3. «Объекттер инспекторы (Инспектор объектов) => Қасиет (Свойства) => Caption (тақырып)» командаларын таңдап, оған «Жоба пішіні» деп жазып, жобаның тақырыбын өзгертеміз (5.8-сурет).

5.8-сурет. Жоба пішінінің тақырыбын өзгерту

4. «Жоба пішініне» батырма қосу үшін компонент платформасынан «Button1» батырмасын таңдаймыз (5.9-сурет).

5.9-сурет. Пішінге «Button1» батырмасын енгізу

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Информатика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота