Дайте відповіді на запитання: 1. Що повинен мати об'єкт у Blender, щоб можна було додавати для нього
текстуру?
2. Яка група кнопок (вкладка) використовується для додавання текстури?
3. Як дізнатись, до якої властивості об'єкта приєднувати вибрану текстуру на карті
нодів?
Надо перевести сначала 21 в двоичную, потом 2 в двоичную и потом 2002 в двоичную
Получается вот так:
21 = 10101
2=10
2002 = 11111010010
В итоге:
10101.10.11111010010
Формулы площадей квадрата S₁ и круга S₂ известны, что легко позволяет нам найти нужное условие.
Если нужно, чтобы случай, когда квадрат вписан в круг тоже учитывался, строгое неравенство следует заменить нестрогим.
// PascalABC.NET 3.0, сборка 1160 от 05.02.2016
begin
var s1:=ReadReal('Площадь квадрата');
var s2:=ReadReal('Площадь круга');
if pi*s1<2*s2 then Writeln('Квадрат умещается в круге')
else Writeln('Квадрат не умещается в круге')
end.
Тестовое решение:
Площадь квадрата 24.6
Площадь круга 28.4
Квадрат не умещается в круге