Проверочная работа «Информационные модели» Вариант 2 Задание 1. Построить информационную модель на графах. Потомки Владимира Мономаха Владимир Мономах умер в 1125 г. Он оставил 4 сыновей: Мстислава (год смерти — 1132), Ярополка (1139), Вячеслава Туровского (1154) и Юрия Долгорукого (1157). После Мстислава осталось 3 сына: Изяслав Волынский (1154), Всеволод Новгородский (1138) и Ростис- лав Смоленский (1168). УИзяслава Волынского был сын Мстислав (1170), у Мстислава сын Роман (1205), у Романа — Даниил Галиц- кий (1264). Ростислав Смоленский имел 4 сыновей: Романа (1180), Рюрика (1215), Давида (1197) и Мстислава Храброго (1180). После Романа Ростиславича остался сын Мстислав Киевский (1224), после Мстислава Храброго - сын Мстислав Удалой (1228), Юрий Долго- рукий имел 3 сыновей: Андрея Боголюбского (1175), Михаила (1177) и Всеволода (1212). Сыновьями Всеволода были Константин (1217), Юрий (1238) и Ярослав (1246). У Ярослава Всеволодовича было 3 сына: Александр Невский (1263), Андрей Суздальский (1264) и Ярослав Тверской (1272). Сыновья Александра Невского: Димит. рий Переяславский (1294), Андрей Городецкий (1304) и Даниил Мо. сковский (1303). У Андрея Суздальского был сын Василий (годы его жизни неизвестны), у Ярослава Тверского сын Михаил (1318).
HTML (ағылш. Hypertext Markup Language — «еренмәтін белгілеу тілі») — вебшолғышта көрсетілуге арналған еренмәтін мен басқа ақпараттардан тұратын веб-парақшаларды жасауға арналған белгілеу тілі.
HTML
(HyperText Markup Language)
қаз. Еренмәтін белгілеу тілі
HTML.svg
Файл кеңейтімі:
.html .htm
MIME түрі:
text/html
Формат типі:
Құжат файл кеңейтілімі
Қай форматтан кеңейтілді:
SGML
Қай форматтарға дайін кеңейтілді:
XHTML
Қалып(тар)ы:
ISO/IEC 15445 * W3C HTML5 * HTML Living Standard * W3C HTML 5.1
HTML (HyperTextMarkupLanguage) – бұл құжаттарды кодтау үшін қолданылатын гипермәтіндік белгілеу тілі. HTML беттер ғаламторда браузерден серверге, жай мәтін немесе жасырын символдар(шифрлар) арқылы HTTP және HTTPS хаттамаларымен жіберіледі.
Если просто убрать ошибки, то:
using System;
namespace lab1
{
class Point
{
public int X;
public int Y;
public int getY() { return Y; } // описание метода доступа к Y
public void setY(int y) { Y = y; } // описание метода изменения Y
};
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
Point p1 = new Point();
p1.X = 3;
p1.Y = 4;
p1.setY(4);
double R = Math.Sqrt(p1.X * p1.X + p1.Y * p1.Y);
R = Math.Sqrt(p1.X * p1.X + p1.getY() * p1.getY());
}
}
}